我今日係大陸番左黎hk
我今日搭車個陣時..係車..有個人好想去廁所
個(私)機緊到唔可以比佢自己去廁所啦!!...個陣時開緊車牙嗎
(私)機唔知點解會開門口比佢出去
緊住佢下左車牙嗎!!
我睇到佢入左草叢到(我就估到佢做咩)-__________-..
好唔衛生..唉= =e+甘既人都有...
28-8-07
今日係我表姐既女女滿月
so我就去左佢到飲
都好多人呀!!...
個bb仲好得意呀.!!q死
27-8-07
e+去好個表姐玩左一陣...
熱死我..
緊住就出左去食野啦!!都係冇咩野做
26-8-07
去左整頭
仲電直呀..!!都好好睇既...出玩左一陣
24-8-07
e+日到好悶下..冇咩野做
唉-_____________-''
|