今日唔係太開心,不過係我呢個新日記的第一日開波,一定要吹下水啲,
今日晨早,我已經起左身,六點中咋....無咩好做.無無聊聊咁聽下歌,
到差唔多時間番學啲時侯,先發現自己唔記得帶功課file,大鍋,即刻以9秒9啲
音速飛番屋企,之後番學校,番到學校,其實都無做D咩,同D同學吹下水咁啦,
之後我落左去操場早會,雖然,我聽唔到係到講緊D咩,不過我知道我地班咱
守時月獎^.^
之後,我好似萬無目的咁去左DT室,做RHINO,我都唔係好知點用,不過交左
功課咪得囉!!小息啦,不過我又要一個人上課室派簿,之後又打鐘lu,我又要上
IS室上堂,好悶牙,做成個鐘作業,悶到爆.......之後仲要話俾我聽要默書,
火到黎埋,好在我溫哂 kaka!!
之後上中文堂,無咩特別,有DD悶咁囉,@.@
之後又到我一日最鐘意啲地方啦,係打籃球囉,好開心牙^^
之後上話劇堂,唔係好開心,因為無啦啦俾人逼左我去黃譯樂果組,好無奈,
之後我自己一個番左屋企lu,報告完畢
|