暐南兄日記,得閒睇下啦
其實我都係因為個個同學都有一個自己啲日記,我先想自己開番個,唔係好靚,唔好介意牙,祝各位同學有個開心啲中學生活啦,暐南祝福每位同學,努力加油牙,革命尚未成功嫁,同志仍需努力唷!!
popo26000000
暱稱: 南南
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好的運動會,還是.....
人的秘密
今日!!!....
鐘意不在乎一切
老友=死黨....^^
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 53
今日人氣: 3
累積人氣: 861
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


@,@ 今日的我 不安2007 年 5 月 2 日  星期三  

今日唔係太開心,不過係我呢個新日記的第一日開波,一定要吹下水啲,

 

今日晨早,我已經起左身,六點中咋....無咩好做.無無聊聊咁聽下歌,

到差唔多時間番學啲時侯,先發現自己唔記得帶功課file,大鍋,即刻以9秒9啲

音速飛番屋企,之後番學校,番到學校,其實都無做D咩,同D同學吹下水咁啦,

之後我落左去操場早會,雖然,我聽唔到係到講緊D咩,不過我知道我地班咱

守時月獎^.^

 

之後,我好似萬無目的咁去左DT室,做RHINO,我都唔係好知點用,不過交左

功課咪得囉!!小息啦,不過我又要一個人上課室派簿,之後又打鐘lu,我又要上

IS室上堂,好悶牙,做成個鐘作業,悶到爆.......之後仲要話俾我聽要默書,

火到黎埋,好在我溫哂kaka!!

之後上中文堂,無咩特別,有DD悶咁囉,@.@

之後又到我一日最鐘意啲地方啦,係打籃球囉,好開心牙^^

 

之後上話劇堂,唔係好開心,因為無啦啦俾人逼左我去黃譯樂果組,好無奈,

之後我自己一個番左屋企lu,報告完畢

刊登時間:2007-05-02 10:23 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 popo26000000 的日誌)


rainie_au 於 2007-05-03 03:53 PM 發表:
HaLo~
我係歐
得閒來我的日記:http://blog.qooza.hk/rainie_au"記得留言"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]