暐南兄日記,得閒睇下啦
其實我都係因為個個同學都有一個自己啲日記,我先想自己開番個,唔係好靚,唔好介意牙,祝各位同學有個開心啲中學生活啦,暐南祝福每位同學,努力加油牙,革命尚未成功嫁,同志仍需努力唷!!
popo26000000
暱稱: 南南
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
好的運動會,還是.....
人的秘密
今日!!!....
鐘意不在乎一切
老友=死黨....^^
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 53
今日人氣: 5
累積人氣: 863
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


又一日啦kaka 滿足2007 年 5 月 3 日  星期四  

估唔到咁快又一日啦,今日又係好似平時咁,不過今日六點半先起身,又做返同一樣啲野,聽歌....左邊,逼得太緊.......正爆

放鬆完之後,又要返學LU,星期四....又要早會啦,真係好鬼死慘嫁,好悶

又唔係好知講緊咩(同枕日一樣的感覺),唉!!之後有AGGIE同ANNA係到講

英文,雖然我唔係好聽到佢地講咩,但係都好直得鼓勵,因為佢地係本班同學黎嫁嗎^^,加油,比心機,我地全班支持嫁,比

之後上左去禮堂聽埋D唔知咩野(咩自管自律咁啲野)....

聽完之後,唸住可以上塋,點知,中一又要全部留係禮堂,係到講埋D咩紀律之

類啲野....無聊......

 

之後終於可以開始正式咁上下堂啦,上英文,係到教Billy Elliot,之後又有得

睇片(唔係3級片).....係睇Billy Elliot片,睇哂成集....唔係太好睇,比較悶

 

之後上體育堂,得個係到考試,一D都唔好玩,無聊....

 

上完體育堂,返左課堂,上左兩堂數學,MISS CHAN又冇返學.....俾左個MISS HO教數學......上完數學堂,又到左我最鐘意啲時間,打波,kaka

之後又上多2堂IS,之後便放學lu........

 

刊登時間:2007-05-03 04:12 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 popo26000000 的日誌)


ayi99 於 2007-05-04 07:01 PM 發表:
煒南兄..
sor*遲來的cm!!*
新開張大吉!!*
記得多d上我日記留cm牙>w<
牙懿=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



anna5200451 於 2007-05-03 07:56 PM 發表:
55,今日真係好悶呀...
係wor,我都未恭喜你開左blog...恭喜哂...
記住日日寫blog呀,個人會開心d嫁...
我仲要同你講多謝,因為...
總之我要多謝你啦...THX...> <
我個日記呀 : http://blog.qooza.hk/anna5200451...
記住要多d尼呀,中意ge,可以留言嫁...我唔介意...^^
**REMEMER...**
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



[[*牙欣]'' 於 2007-05-03 05:38 PM 發表:
仲有禾個日記唷*!
http://blog.qooza.hk/yankitty
得閒去睇下牙*=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



[[*牙欣]'' 於 2007-05-03 05:37 PM 發表:
你好牙*!
公喜你開張成公唷*!
咁遲先黎公喜你
吾好意思唷*!

今日真係悶到嘔牙*!
聽校長講D廢話*!
勁眼訓lOr*!

MISS CHAN好似有一個星期無番拉*!
宜加無啦啦有人代課
幾慘下*!

我覺得個老師幾串下\0/
吾係幾中意-3-''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sukihanhan 於 2007-05-03 04:32 PM 發表:
今日真係好悶呀
我的日記: http://blog.qooza.hk/sukihanhan
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rainie_au 於 2007-05-03 04:29 PM 發表:
你睇AV ~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]