暐南兄日記,得閒睇下啦
其實我都係因為個個同學都有一個自己啲日記,我先想自己開番個,唔係好靚,唔好介意牙,祝各位同學有個開心啲中學生活啦,暐南祝福每位同學,努力加油牙,革命尚未成功嫁,同志仍需努力唷!!
popo26000000
暱稱: 南南
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好的運動會,還是.....
人的秘密
今日!!!....
鐘意不在乎一切
老友=死黨....^^
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 53
今日人氣: 6
累積人氣: 864
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed


平凡的一日 愉快2007 年 5 月 4 日  星期五  

今日啲我,又好似平時啲我咁,係到聽歌^^,今日都做左唔小野嫁,等我好快咁簡單介紹下啦^^   

 

係今日,我返左學校之後,上左2堂勁無聊啲堂,謝老師又咱炊H地MISS CHAN堂做中史堂,可以係話勁悶囉!!,係到講個唐元宗大佬,無聊咁又過鬼左2堂,時間過得真係快,又係時候講掰掰啦.

上完左2堂中史堂,勁悶,悶到爆,之後去左上英文堂,又係勁Q悶牙,無咩特別

之後我上左2堂英文堂,又到我成世仔最憎上啲堂之一(VA堂)悶到想死,超低能囉,勁搞笑BO,一句講哂啦,無聊!!

之後lunch lu ,求其食左小小野,有要幫個靚女(想嘔)寫手冊!!!(下次你自己寫牙)(梁文懿)

之後上中文堂,好多功課牙,help me !!

之後上ECA堂,上書法班,我今日先知,原來書法都幾好玩,好有成功感!

 

報告完畢!!!!!(十足電車男)

刊登時間:2007-05-04 09:57 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 popo26000000 的日誌)


ayi99 於 2007-05-06 01:18 AM 發表:
你個死仔..
好唔願意牙宜家?

牙懿=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我同你明啦
Posted at 2007-05-06 01:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



longlongting 於 2007-05-04 11:30 PM 發表:
ECA前程達進的歌候
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]