今日啲我,又好似平時啲我咁,係到聽歌^^,今日都做左唔小野嫁,等我好快咁簡單介紹下啦^^
係今日,我返左學校之後,上左2堂勁無聊啲堂,謝老師又咱炊H地MISS CHAN堂做中史堂,可以係話勁悶囉!!,係到講個唐元宗大佬,無聊咁又過鬼左2堂,時間過得真係快,又係時候講掰掰啦.
上完左2堂中史堂,勁悶,悶到爆,之後去左上英文堂,又係勁Q悶牙,無咩特別
之後我上左2堂英文堂,又到我成世仔最憎上啲堂之一(VA堂)悶到想死,超低能囉,勁搞笑BO,一句講哂啦,無聊!!
之後lunch lu ,求其食左小小野,有要幫個靚女 (想嘔)寫手冊!!!(下次你自己寫牙)(梁文懿)
之後上中文堂,好多功課牙,help me !!
之後上ECA堂,上書法班,我今日先知,原來書法都幾好玩,好有成功感!
報告完畢!!!!!(十足電車男)
|