今日其實我都冇做過D咩野
唉!weekend牙,8點要起身,要去紅十字會,好慘牙,仲要得3個人,都唔知操D咩野!!又無聊!!就黎考試,我地都仲未齊人練習,到時點唔知點考試,唉!!!!
去完紅十字會之後,我返左屋企食左2個白麵包,好悶.......
之後牙媽返左屋企,食完飯之後,我出左去補習,係我出門口之前,ANNA叫我借個籃球俾佢地,我本來唸住可以借個籃球俾佢地,之後我先發現原來我借左個籃球俾施建材,(anna 唔好意思牙)之後我去左補習,做功課,做到我有D想死,D野好鬼難做,由其係中文功課,做到人都痴,之後我返左屋企,好得閒,所以我溫埋IS,我仲想溫埋中文嫁,不過我怕溫左中文會爆記憶卡,所以我想聽日先溫埋中文^^
希望大家有個好weekend
|