今日好多個老師無返學牙,其實都無做D咩,早會之後返到課室,一開始上地理堂,不過MISS 郭無返學,要換左尿SIR,佢kaiaki地,我一D都唔鐘意佢,黑人憎.
之後上英文堂,又係一個悶字,唉!!
之後上中文,冇啦啦流鼻血,無左成堂上,上完中文,上數學,MISS CHAN又冇返,又唔知做咩叉野,
吹下水咁囉,之後又冇得上電腦堂,又冇得上歷史,唉!!都唔知自己成日做過D咩......
無野想打啦,唔講啦,88