今日真無聊,無啦啦又比個teacher 罰, 好煩... 放學睇人地打籃球, 之後,就走左lu... 係火車站同麻雀玩又玩到傻左.. 就係咁喇!!
今日真無聊,無啦啦又比個teacher 罰,
好煩...
放學睇人地打籃球,
之後,就走左lu...
係火車站同麻雀玩又玩到傻左..
就係咁喇!!