2009 年 10 月 22 日 星期四  |
| 炒蛋同山 |
分類: 未分類 |
最近,成日見到你哋放學一齊走!
我估你哋兩個已經係埋一齊啦!
我曾經講過我會尊重你既決定!
我幾次見到你哋,我都扮睇唔到!
我已經嘗試說服自己唔好妒忌!
因為我要尊重你既決定!
你要同佢係埋一齊,係你既選擇!
你仲意佢係正常既!
因為除咗英文之外,佢咩都叻個我!
我會接受呢個現實!
唉!
現實世界直係好殘酷!
所以有虛疑世界咪幾好!
起碼有個地方可以收埋自己!
比自己好過啲!
我已經唔係咁想再見到你哋!
我唔係話我唔再仲意你!
但係我一見到你哋就開始妒忌!
雖然我想你要同佢一齊!
但係我唔可以控制你唔同佢一齊!
雖然好hurt!
但我都係要接受啦!
我都係做番以前既我好啲呀!
|
|