上個禮拜六,
我同你達到呢個共識,
做番好朋友之後!
連續兩個晚都唔夠瞓,
不斷係咁唸到同你一齊既時間。
我真係好希望我哋呢幾個月既關係可以繼續!
禮拜日晚,
我成晚都等緊你打電話同我講你啊爸啊媽而家比你同我拍拖!
不過點都好,
我始終都係會同你講,
我會尊重你既決定,
無論你啊爸係唔係真係唔比你拍拖,
定係係你唔仲意我,
總之我會等你同尊重你既決定。
(雖然我知你唔係唔仲意我,
同呢句話我淨同我仲意既人講。)
但係我始終仲覺得我哋仲拍緊拖,
每晚我都期待你打電話比我,
好親切咁叫一聲「老公」,
我又唔敢打電話比你,
驚你唔仲意同你比你啊爸收電話。
我唔期望你會睇或者睇到呢篇Blog,
因為我淨係想將我唔開心既心情發洩出黎。
我冇咗你,
人生就好似冇曬意義,
我覺得好孤獨,
好寂寞,
但我要收埋呢啲感受,
盡量表現到乜事都冇發生過咁!
但係我仍然好期待你叫番我做「老公」!
|