##content##
 
暱稱: ! ♥〝P O y I。♬*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
 

留言
Propecia Pro... (Chassype)
Propecia Lab... (Chassype)
Elocom Levi... (Chassype)
Zebeta Gene... (Chassype)
Priligy Ema ... (Chassype)

每月文章

 

好友名單

2008 年 1 月 25 日  星期五   晴天


超凍.. 分類: 未分類

 今日真係超級凍囉..差d變雪條...

好彩聽日唔使返學姐..哈哈..hapi..

不過甘快就有好多功課要做啦..

嗚嗚嗚嗚嗚..

今日上宗教堂..講愛情0既..

江老師講d野超搞笑..笑死我啦..

我覺得兩個人在一齊最緊要懂得如何包容和諒解對方!!

物質方面對我來說並那麼在乎..

還有真正愛一個人..你會尊重他/她..

 

 

 

 

 
2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


補日記 分類: 未分類

 嘩...好多日冇打日記啦..真係懶懶喔..

考左兩個星期試..真係好累..不過都完左啦..

派左一d卷...有d唔係好滿意...不過下次我會再努力的

星期六同美姨去左深圳拎野俾佢細佬..

見到佢姪女同佢男朋友..跟住去左新星飲茶..

間茶樓超大的..仲要係分幾層@@"

星期日成 日係屋企看台劇﹝天使之翼﹞--->>好好睇呀!!

星期一學校舉行跑步..跑到超累的..唔跑會扣分的..

我本黎係想請假返大陸的..我姨媽新伙入屋..

我之前話左想返架..不過最後都冇返..費事請假..

又要假紙..好麻煩

近排同返好多朋友仔聯絡返..今晚見返一個十年沒見的..

佢成熟左好多..差d認唔錯添.../\/\*

<<心裡只有你!!>>

  

 

 
2008 年 1 月 17 日  星期四   晴天


困惑!! 分類: 未分類

 錯過的愛..還能重來嗎??

我也不知道!!!!