嘩...好多日冇打日記啦..真係懶懶喔..
考左兩個星期試..真係好累..不過都完左啦..
派左一d卷...有d唔係好滿意...不過下次我會再努力的
星期六同美姨去左深圳拎野俾佢細佬..
見到佢姪女同佢男朋友..跟住去左新星飲茶..
間茶樓超大的..仲要係分幾層@@"
星期日成 日係屋企看台劇﹝天使之翼﹞--->>好好睇呀!!
星期一學校舉行跑步..跑到超累的..唔跑會扣分的..
我本黎係想請假返大陸的..我姨媽新伙入屋..
我之前話左想返架..不過最後都冇返..費事請假..
又要假紙..好麻煩
近排同返好多朋友仔聯絡返..今晚見返一個十年沒見的..
佢成熟左好多..差d認唔錯添.../\/\*
<<心裡只有你!!>>
|