| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
今日呢  |
分類: 未分類 |
今日I.S堂(第一堂)
聽歌,,,
第二堂做左個
小学一年班(請注意)
都識嘅實驗,
但係好好笑ar
陳浩然(同學)
將果條所稱電線嘅夾
夾住自己個心口(衫果度)
之後又夾向昇仔心口(衫果度)
話心靈感應喎
笑死我><
老師聽到仲問我地咩事
之後上英文
好累的
今日冇P.E上,
不過对左中史卷,合格的
仲有通識未派
緊張
留cM
一定喔
--------------------------(完)------------------------
|
| 發表時間:2007-11-08 09:08 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 6 日 星期二  |
好吾開心ar  |
分類: 吾開心的... |
唉!~開心完一日又.....
今日派考試卷
D成績爆差
數學吾合格= =
今日上Drama
差D有豬古力食嫁la
點之比班長佢地個組
win左
但係,
都有食倒
[叫班長請我食^^......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-11-06 08:29 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 5 日 星期一  |
爆開心ar 開心到飛起喔  |
分類: 開心的... |
今日打返日記先
之前要考試
只係可以做完[每日一篇]
就要識機
慘慘的T.T
之後星期六,日
返左大陸
上到一日網又上吾到一日
悶爆
星期日即今日
要考I.S,通識同地......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-11-05 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
今日好辛苦呀!~  |
分類: 未分類 |
今日病了呵
= =
今日上左AV堂(係VA)
好悶
係禁出位(借野姐)
我大半人生就響呢兩堂白廢左(我咪好快死)
講笑姐
之後上英文
我坐嘉碧個位
個位超凍
冰冰......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-10-26 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| ><今日好好彩呵 |
分類: 未分類 |
今日返學
第第第一時間
緊係抄功課啦
爆多功課
仲叫人help我抄添
上I.S.堂
無聊到爆
抄野抄到手遠
之後上英文又係抄
唉今曰大部分都係抄= =
之後D堂好無......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-10-25 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
唉!~又係禁la  |
分類: 未分類 |
今日返學
終於有一日吾洗抄功課lu
XD
之後呢
中文堂好無聊呵
之後寫左封信比LingLing
寫左丫軒果D野
sor呀(丫軒)
丫軒係cM果個
only fd的^^
之後上Histor......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-10-24 10:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 23 日 星期二  |
今日慘慘呵  |
分類: 未分類 |
今日早上仲好好的
上Drama同LingLing係禁play
之後又聽歌(MP3)
兩堂就過左
hehe
IS第一堂聽左陣歌
第二堂就寫信
寫比鳯儀的呵
不過都有聽書ge...
好快好快
就過左四......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-10-23 07:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 22 日 星期一  |
| 開心.....白痴左 |
分類: 未分類 |
返到學校
第一時間抄工課
之後做剪報
做到一半班長(之前一起食7仔果個)先問吾洗交
無奈
做得禁辛苦先話吾洗交
X佢ar
但係我X吾落手
haha
之後上中文堂
超好......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-10-22 06:59 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 20 日 星期六  |
| 今日........... |
分類: 未分類 |
今日本來下就同呀媽去食 Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm............................ ha
之後LingLing打電話比我
佢話呀懿同神田同鳳儀
整左蛋糕問我地食吾食
好辛苦先令到呀媽比我去
開心^^
之後等呀媽出左門口
先玩電腦
又打左比碧......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-10-21 10:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 今日-----無聊爆 |
分類: 未分類 |
好無聊呀!!!!!!!!!!!!
吾知做咩好
今日很晚起身
11:00幾先起
睇左陣電視
做左陣功課
做曬la
要抄問我啦,我會比你嫁
真的比呵...
出左街
悶到......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-10-19 10:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|