Today唔系好願起身a~
因為實在太晏瞓la
係周會個陣不停禁打喊露
d片睇到我越嚟越眼瞓
英文堂又落禮堂睇片~坐到痺a~
之後放學with芬去惠康買定家政d野~
買完返屋企~....
今日係芬芬ge生日~首先祝你happy birthday!~
下畫with少少、嘉怡去咗學校附近間戲院睇戲~
睇「翻生侏羅館」~
我咁大個人都系第1次入戲院睇戲ga喳!
系等入埸ge期間去咗7仔買野飲~
多謝少少你枝汽水a~Thx^^
之後入場睇戲~幾好笑a套戲
睇完戲之後腳好痺a~
打算搵廁所去~點知雅都1間俾人用ge廁所都冇
全部都系俾d商戶用ge
之後忍到去市中心先有
去完廁所去咗置樂買布
買完布陪嘉怡買袋~
買完返屋企~
今日都ok凍ga~but冇之前咁凍
今朝條呔唔知做乜~甩咗
即刻入房叫a妹起身幫我~
雖然唔太靚~but Thx~
之後返到學校叫少少&芬芬幫我再整過
Thx你地a~
今朝剩系掛住整條呔竟然唔記得咗帶中史書a~
結果要罰抄書!~
之後基商堂miss派利是~!好無奈a∥-_-'∥
成50蚊封~
之後中文堂miss話唔教書真系唔教~
估唔到佢講真架喎~
我d中文咁差點自學a~
希望佢聽日會教返la!
之後放學1大班人去咗置樂買布~
but冇買到~
Then返屋企...........