今朝起身先諗起今日我地組要present~我嘜都冇做到~但係我有個好既組員哈哈~整理埋個powerpoint~
我基本上只係present冇其他野做過~個powerpoint開個陣唔知點解變左簡體字=.="整唔番繁體字=.="
miss話我地照睇簡體字=.="我無奈左~因為我唔識睇簡體字><"miss話唔pre就0分~
咁我地就諗住照睇簡體字黎講之後冇lala變番繁體字~真係thx God~
fullmarks10分我5.5分但已經係最高=.="
放學去買printer墨~同sandy諗搭輕鐵定行出去好~之後去左搭輕鐵~
見到尉餘~冇答到佢問題哈~
上埋星期3堂就放假呵呵~不過星期6要補英文sosad~而+好憎英文呀~我唔中意miss wu教!!! 分類: 未分類 |