poyu_25 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
 
poyu
我 的 資 料

暱稱: 魚
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最 新 日 誌
2009-02-26
2009-02-14
2009-02-01
2008-12-15
2008-11-22
日 誌 分 類
全部 (61)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
sandy
大專
小心
日 誌 統 計
文章總數: 61
留言總數: 41
今日人氣: 0
累積人氣: 923
RSS Feed
2009 年 2 月 26 日  星期四   晴天
2009-02-26 開心

唉今日econ小測唔識..點算>?=.="

英文堂有人黎睇堂...教d野特別d..miss wu仲set埋timetable添=.="完左之後發現miss wu 留左佢d水晶甲係枱度..笑死左xD.之後我同mandy用張紙包住比番miss...

真係比佢笑鬼死=.=

早禱崇拜miss wu同中4既班主任一齊領詩...我地全班一齊企起身唱...

miss wu話好多老師讚我地...

miss hung既分享我覺得十分好...god will make a way~神要開道路!我好驚訝..竟然佢同我地分享神透過呢首詩歌去感動佢...比起佢之前f2做我班主任個陣變左咁多~加油呀miss hung~


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 2 月 14 日  星期六   陰晴不定
2009-02-14 鬱悶

唉...原本今日心情十分好既~

見到你之後我既心情指數下跌....有點兒想講粗口><"but冇~

真係好難頂...說不出原因!總之就係唔中意~

我只喜歡同我同大過我或者係同年紀既人接觸or一齊TALK...(*最重要係思想要成熟~)由我細個到而+都係!!

希望我日後再對住XYZ唔會討厭個個地方而唔返去

討厭的XYZ.....

只能夠O係呢度講出我心深感受


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2009 年 2 月 1 日  星期日   陰天
2009-02-01 鬱悶

點解總係失去左先識珍惜=.="

好掛住好掛住您!!!捨不得...好後悔!!

樹欲靜而風不息,子欲養而親不在。 <-已明白

o係某年某月某日再相見~

最後的團年飯係您煮既...永遠記係我心中!!!

或許係您既解脫...我們會掛念你!!!回到主的懷抱~安息吧~


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 12 月 15 日  星期一   寒冷
2008-12-15 不安

今朝起身先諗起今日我地組要present~我嘜都冇做到~但係我有個好既組員哈哈~整理埋個powerpoint~

我基本上只係present冇其他野做過~個powerpoint開個陣唔知點解變左簡體字=.="整唔番繁體字=.="

miss話我地照睇簡體字=.="我無奈左~因為我唔識睇簡體字><"miss話唔pre就0分~

咁我地就諗住照睇簡體字黎講之後冇lala變番繁體字~真係thx God~

fullmarks10分我5.5分但已經係最高=.="

放學去買printer墨~同sandy諗搭輕鐵定行出去好~之後去左搭輕鐵~

見到尉餘~冇答到佢問題哈~

上埋星期3堂就放假呵呵~不過星期6要補英文sosad~而+好憎英文呀~我唔中意miss wu教!!!


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2008 年 11 月 22 日  星期六   晴天
2008-11-22 愉快

學校福音週睇蝙蝠俠--雙面人~好無聊咁=.="睇到我訓著左><"

成日都話有咩問班主任..雖然個個都係冇野問but如果真係有人問既話佢識答咩=.="年年都係基督徒老師做班主任今年冇=.="唔慣~

我要學打籃球..上次pe堂考完試自由活動拎左個籃球黎射,,好好玩哈~

班衫印唔切..而+又唔去木棉印搵過第2間...最好去dos印~

 


分類: 未分類
 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 13 | »