下午同媽媽去買了糖果,好多瓜子啊~
今年新年氣氛都幾濃厚,唔知係咪凍既關係,
終於都肯去換個headphone,仲買左張2GB SD咭,好便宜啊!$98咋~~
之後陪左大茵去修眉,原來加左價,仲要加左$20,唔知我上次整個時,加左未
唉,又買左野,冇左三舊水=.=
後尾約埋細茵返左屯門<小巴黎>食飯,
試左個<咖哩雞煲>和<香茅蝦餅片>,2樣都好好味啊!
下次同阿銘再去食~~