好凍呀!!
下午同媽媽去吉之島買糖果,帶佢去左<甘味>食烏冬,
好好味啊~但媽咪都話咪又係咁,
唔通真係得我同阿銘覺得超好味
優之良伴簡直多人都爆,d野好似唔駛錢咁,
係吉之島好暖,出到去好似2個世界咁
仲買左對白色手襪,好靚呀~
帶住黎打字好攪笑~~
希望佢俾到溫暖我雙手~~