度度都大減價,新港中心間<羽絨程>,
真係同琴日係電視睇既一樣,好多多多人啊~~
唉...無錢買..每一個地方睇多兩眼就諗起無錢就冇望了
之後俾我地發現到係新港開左間<鼎泰豐>,
唔知點解小籠包同酸辣湯都比起黃埔個間少左好多咁,
嘩..個擔擔麵係勁少囉...味道都麻麻地,有d苦咁,
姐夫個d仲好味,個度仲熱到我出汗又焗,
都唔知幾多日都無出過汗....
始終覺得台灣個間最好味~~~