生日快樂呀~~昌哥
祝你升職加薪,快d同mabel生番個肥肥白白既BB~~
今日易都係年廿八洗邋遢,我要沖走晒D衰氣佢~~~
聽人講假如個一年好好,就唔好沖綠柚葉架,
不過我一D都唔好,所以我一定會沖啦!!
最緊要就係咩病都無!