今日年三十啦,下午又去左吉之島買賀年禮品,
最後又係咩都買唔到,呵呵,
今年買糖果算啦,費時攪咁多野~~
不過我就買左幾支指甲油,阿銘送左護膚品俾我~~~
夜晚阿哥阿嫂一齊黎左食團年飯,豆腐卜好好味啊~~~
仲有蒜蓉開邊蒸蝦,都好美味
夜d我間房有個燈頭竟然壞左!!唔係咁黑仔呀??
不過都諗年三十晚壞,好過年初一壞啦~~~
點知再夜d岩岩撘入年初一無幾耐我搽完 ,諗住拿番入房,
唔小心打爛左呀!!!!
即刻暗叫"落地開花,富貴榮華"
妖,有冇攪錯呀!又咁黑仔既!
撘入年初一即刻打爛野....會唔會唔好意頭架?
好驚呀~~~我唔要今年又運濟呀!!
保佑我!
|