恭喜發財呀~~祝人人都身體健康,今年賺多d
下午開始屋企已經好熱鬧,3個細路係度嘈嘈幣啦~~
我和阿銘就同細路玩,其他人就打下麻雀咁,
夜晚食盤菜,個盤菜好難食呀~
好彩仲有我鍾意既枝竹豆腐卜齋菜,
本身訂左子夜場睇<長江七號>,點知去到竟然話我地無訂,
咁就去凱都睇左<功夫灌藍>,俾我想像中好睇,
但最唔好就係周杰倫把聲係王祖藍配音...
點解唔用番佢自己把聲....
好怪囉...