唉!蕉早D無聊野唔提la
今日d friend話去戲院睇'蝦你波特'
我本身都諗住去+
但D費好貴哦!
所以冇去la
6點幾陪左媽x2 ,堂妹同嬸x2去唔知咩澳門十周年晚會
食飯前我好無奈但係好好笑
因為食之前竟然要起立唱國歌仲有埋致詞
食個陣仲有卡啦ok唱添牙!
都無咩人去唱
全步都係個主持唱晒!
唱個D福建話ge歌,好似山歌咁
簡直係影響我食慾!!!!
有個小男孩低受唔住佢ge歌聲------左出黎
好心佢就米唱la!!唉!
今日講住甘多先!