HEY! GIRLS BOYS=] I LOVE U

CM CM CM CM CM
-願每天都是luck day-
哈哈!嘻嘻!呵呵!kaka!
pphappy2009
暱稱: Mrs.冰
性別: 女
國家: 澳門
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
2010-6-23
放假
6/2
豬00
好友名單
站內搜尋
2009 年 8 月 18 日  星期二   陰天


happy~happy 開心 分類: 未分類

今日好開心啊!

同羅琪,牙芬,牙蚊,牙be去左漁人碼頭玩

去到玩左個麥兜迷宮,以為好好玩

點知好無聊,一d都唔似迷宮

送左一d麥兜紙 = =

跟住去左食雪糕!只係得牙be食面= =

食完去左玩機動遊戲

哈哈哈哈哈哈

最開心就係個陣

玩到唔捨得走

走個陣牙be,牙蚊唔知去左邊.走散左

結果搵佢地途中,右見到有雪糕賣

於是忍唔住右買左黎食,超正啊!!

                                                           +隻角落去生動d啊!!

跟住就各自歸家了!!

                                              ~buy buy~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

迷宮入面ge一只豬

         

                                                                            

 

 

 

 

 




訪客留言 (返回 pphappy2009 的日誌)


ada522 於 2009-08-23 06:41 AM 發表:
`C0mM2nT'=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy422 於 2009-08-20 07:47 PM 發表:
去我blog作主
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Suki_LoveYou 於 2009-08-19 07:16 PM 發表:
哈哈哈...個震真係好好玩...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jason413 於 2009-08-19 10:26 AM 發表:
o.......
俾個cm你啦.....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

==
Posted at 2009-08-19 02:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Be1993 於 2009-08-19 10:00 AM 發表:
打少左d字啊...= =
係姐姐我都好想食凍野啊.....但係唔得啊.....嗚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Be1993 於 2009-08-19 09:58 AM 發表:
姐姐我食得凍野ga......我都好想食啊.....但係唔得啊.....嗚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



san_baby10 於 2009-08-19 01:50 AM 發表:
= ="
-comment"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]