今日好開心啊!
同羅琪,牙芬,牙蚊,牙be去左漁人碼頭玩
去到玩左個麥兜迷宮,以為好好玩
點知好無聊,一d都唔似迷宮
送左一d麥兜紙 = =
跟住去左食雪糕!只係得牙be食面= =
食完去左玩機動遊戲
哈哈哈哈哈哈
最開心就係個陣
玩到唔捨得走
走個陣牙be,牙蚊唔知去左邊.走散左
結果搵佢地途中,右見到有雪糕賣
於是忍唔住右買左黎食,超正啊!!

+隻角落去生動d啊!!
跟住就各自歸家了!!
~buy buy~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
迷宮入面ge一只豬
|