|
|
2009 年 2 月 15 日 星期日  |
| 2009-02-15 |
分類: 未分類 |
| 吾知軒宜家點呢?!
唉;[
仲係好掛住你喔..
雖然同得你1齊既時間只有1日咁少,但係我仲係好愛你!
今日第1次打bg..
要cm喔xxxxxddddd‵‵
軒;[我愛你~!]
|
| ♥發表時間♥:2009-02-15 01:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
飯飯謝喔‵ Posted at 2009-02-16 08:40 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
魚蛋^^ Posted at 2009-02-16 08:39 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-02-15 08:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
佢緊係令仔喇^^
尒係邊個?!
我吾識尒 Posted at 2009-02-15 08:50 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
謝軒家姐喔
煙;[
我好想同番軒1齊哇V________V Posted at 2009-02-15 08:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|