一樣右一樣嫁事令到我超撚唔開心~~
我有時會覺得我當佢係我嫁大佬/好兄弟~~
不過佢就好似就當左我地係出氣袋咁~~
有時就對我地好好咁~~
我地唔知佢當我地係咩~~ 一日兄弟永遠都係兄弟~~ 不過係我覺得嫁姐~~
一日兄弟永遠都係兄弟~~
不過係我覺得嫁姐~~
中有好多野令到我超唔開心嫁~~
不過都算呀~~
唔講~~冇咩心情