今日開始金毛再不是金毛~~金毛仔變左黑毛仔
日頭都冇野好講~~因為成日都係黑大哥個到~~
到左夜晚上左去x社~我係x社到坐到9點幾就返左屋企~~
係個到悶到仆街~~ 一 悶我就會好掛住佢
我真係好好掛住佢~~我個心好痛呀
我聽左個d野至後~~我個心右個日開始就好唔書服~~
因為我聽到第二倨男仔對你做左d野~~
佢中想溝你~~不過佢鐘忐溝咪去溝a~~我冇咩問題~~
不過我聽左後我個心真伙好唔書服~