ppp0999_chingB

ppp0999ChInG

 NAME::chingB"

BIRTHDAY::29/7/1993

STAR SIGNS::Leo.

INTERSET::music"ROCK"

computer"MSN"......... 膠人!

 

MORE...

« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

:: 最新日誌 ::

 

2007-01-27
2007-01-26
2007-01-19
2007-01-11
2007-01-09
 



LOVE...愛...LOVE
 
   
 

2006 年 12 月 27 日  星期三    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-27    

今日要番tpk整水火箭=="...

haha..同小膠膠傾電話..由出門口開始傾傾傾..

小膠膠話好灰..becoz on 唔到msn!!..上唔到網!!我要安慰佢..

好慘ar!!小膠膠今日要番基朗補課=="..佢仲要琴晚通頂打機=0="

訓都冇訓..係咪痴ga?!..唔好唔訓啦!!膠膠..好辛苦ga!!>"<..

行去西鐡站果陣..基朗有2條友行出尼..有個傾緊電話..我以為係膠膠..

但係膠膠係屋企bo!!~我同果條友隔左成條馬路..我就望住佢..

佢又望番我..仲同我揮手勁hi lo..咩事?!=="..你係乜水ar?..我地識唔識ga?=="

講番比膠膠知...笑死左佢=="....繼續傾緊...~~

一路行去搭西鐡..唔知點解..就係咁有人打過尼=="..

搞到要勁叫膠膠等陣打比你...pk!!.....

由開波去到tpk...就起碼有7個電話打過尼lo...好波啦!!

落西鐵買外賣雲吞麵..好肚餓!~起身到e+都未食野!!

天橋join埋心b一齊番tpk!!....仲同膠膠煲緊kaka!^^"

膠膠都未食野呢!!..佢仲勁..由琴日5:00am到到e+都未食野=="

點捱ar...通乜鬼野頂丫?!!掛住打機..衰仔!!..>"<...我整野比你食啦^^~haha!!

不過我已經飛左番學校lu..sorry>"<!

番到tpk..仲傾緊..kaka!~!!..駁3line比傑兄..搞完..研究完一輪係度講地震==

講講下突然醒悟左!~就係地震搞到上唔到網..影響到線路=="

仲搞左..灰左咁耐=0="""

傾到佢玩緊wining10..佢用荷蘭p法國!!

我十卜荷蘭啦梗係..超級fans wo!!kaka~!...輸左好多鑊lo佢=="

仆街..我頂你~電話傾傾下冇電..傾左成3粒鐘lo!!

o晒..好傷心...下次要bring多舊電先得!\./

妖!!...荷蘭入左2ga啦..2:0 ar!!

傾傾下冇鬼左電..!!我地目的係3:0丫麻!!\./

3:0膠膠話會超愛我ga!!..\./....

我頂..成日都唔記得膠膠home電話係咩...淨係記得頭4個字=="

終於問人借左電話....打佢手提,,問到啦..要記住佢home no先得!!

佢話win左5:1 ar!!即係好愛我啦....話過win左佢娶我..佢話係荷蘭飛左番尼先得wo~!!

haha...無奈..!!hey''你打wining ja=="..4點pm啦..膠膠仲未食野!就尼12個鐘啦><

我話飛過尼買野比你食..你又唔知食乜=="

要收線lu!!becoz電話係問心b借的!!費事晒電話費啦^^"...4:15pm..終於傾完..

由1:15pm到開始傾..kaka!!~好勁!~~小膠膠我愛你!!

5點45補習...做math!!~唔識do=="

算..星期6番tpk抄^^~.....仲要練波..oh!!~

====================================

小膠膠...我應承你啦...我唔爆粗^^~除左個"妖"字之外^^~

因為你唔鐘意我爆粗麻^^~....愛死你了!!~!!...i love膠膠!!..

唔好忘記今日我地好膠ar!haha~~

31/12....一齊出尼tm玩啦^^~

我..我鐘意~馮家俊!!..膠俊@小膠膠kaka!!

================================

baba下個禮拜6要開刀啦....我都係岩岩先知><"!

一定會冇事ga!!baba!!~~你好勁!!~^^"

2006-12-27 07:28 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 26 日  星期二    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-26    

今日boxing day~同shan & 心b唱kk!!

1:45唱到4:00...比人cut歌..頂丫=="

好好玩..then~走左去朗屏ge一個隱蔽地方影""藝術相""..

haha..好kai lo我地^^....影左勁多!!

==================================

我放棄到lu!!...變回從前的chingB"

我雖然不再愛你..但我..我喜歡膠俊!!KAKA"

多謝膠俊一直對我咁好...~

2006-12-26 11:05 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 25 日  星期一    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-25    

補打平安夜...成日係屋企..冇街去!!

只係同babamama行=="......晚上bbq with family & their fds==

悶得很!!....好彩有俊俊同我傾電話^^~同我一齊倒數christmas..^^

傾左2個半鐘終於收皮!!

我知道..我喜歡你~你亦喜歡我!!..^^~

1點幾走了!!比人鬧lo..番到home..勁鬧!!咩都拎晒出尼講!!

聽日唱k唱唔成...><"俊俊陪唔到我..佢要出mk!!

同屋企人搞到好疆!!

平安夜..有喊ar!!唉..真傷心!!

================================================

christmas..凌晨開波就喊左啦...唉!!"

聖誕節冇人陪...慘慘!~都唔知點解咁慘!!

同屋企人關係好番d啦..^^""......christmas都係同屋企人行=="

算啦..都唔係唔好ge!!...我支眼線筆又比mama收q左!!\./頂!!

琴日鬧果陣收的!!....2日都係咁唔開心...

chrisstmas喊到眼腫..正!!冇人陪..傑兄番大陸=="

聖誕節落淚!!

2006-12-25 11:31 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 23 日  星期六    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-23    

今日練波..史前第1次咁開心!!^0^..勁笑.."

同shan & 心b~傾25號玩一日情=0="..去唱k!!

練完番家勁塞車..=="..比baba吹快d回家..

becoz要出銅鑼灣食野=="....食完行左陣..

飲咖啡..好正>v<"..一路飲一路影相kaka~baba幫我影==

成包糖糖比我食鬼晒..勁!!^^".....

今日又係開心ge一日^^..haha~

2006-12-24 12:12 AM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 22 日  星期五    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-22    

今日開始開假lu!!訓到成11點幾先起身!==''

玩COMPUTER..DOWN左勁多歌..

應該有50首以上=0=""超勁^^"

晏晝..2點幾出MK朗豪坊..買[FG]袋呢!!>V<估唔到可以提前一日買WO!^^

[[[世界變了!!..MAMA見到我畫左眼 & 捷毛液..冇鬧死我..

只係同我講..你又畫左AR?..D人遮醜先整埋E D野GA JA..小心入眼AR!!

下?!...我仲以為佢會鬧死我TIM!!只係UM左我E幾句野..就冇再講!!

HAHA..好開心AR..佢開通左啦?!...WA....開心死我啦!!>V<"]]]

出到去3點半..第一時間衝上去買啦^^....$$268!!自己比.....好彩有張$30優惠劵...

本身$298的!!...第1次自己比$$買咁貴GE野^^"...不過我甘願的~HAHA!

THEN食LUNCH..食完JOIN埋AR E...行街睇衫..好開心~

MUJI買左3枝筆&一本簿...仲有"搵食"呢~!!夾糖..正!!

入左一間勁多HELLOKITTY GE鋪頭..見到有個HELLO KITTY GE BRA BRA..笑死左!

但又唔知有咩好笑=="....又入左一間SELL名牌GE鋪..睇Patrick Cox袋..OK靚啦,,

BUT冇我LIKE GE白色有扣果隻==".....千幾蚊再有6折!!係咪路AR?..

折左就7百幾GA啦WO...咁平?!!=0="......不過都係等我搵到銀先算啦^^!

繼續行街街睇衫衫....好開心~全程喪笑...嗲MAMA=="..HAHA~好膠!"

8點回元朗同愛哥 & 123食日本野!!,,,正!~原來愛哥今日同123打完機...=="

串咀AR!!..算啦~我都唔輸蝕^^"買左FG袋.KAKA!!!>V<"((愛哥讚令令AR!))

食完9點45回家...HAHA...好開心^^~

=======================================

今朝開電話冇耐..你就打尼~同我講你今日番大陸=="

問我做緊咩...去邊玩...!!你番大陸關我咩事?!!

琴日你又掛住打機..叫你唔好打陪下我..你就叫我搵FDS行街!!

當我係咩AR你?...一打機就唔記得左我.....唔打機果陣就搵我!!

你好衰!!\./"........冇乜好講LO!!...你番大陸你GE事~唔好搵我!!

打包你GE機啦!!............

2006-12-22 11:07 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 21 日  星期四    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-21    

今日音樂比賽..悶!!high都唔high下==!!

聯歡..無聊!!四圍行tpk!!==..&搵同學們影相-v-"....放左..1點幾食野~悶悶悶!!

then行街with shan 君姐 橙姐 siumy!!..無聊..悶also=="

行到頂唔順..打比傑兄..又係夢工房打機>"<..話一陣打比我~!!

之後又打比xxx..又係打緊機~super net.....打完打番比我wo=="

悶左勁耐..已經唔係幾耐煩ga啦!!等等等..條死傑仲未打尼..又打比佢..

......過左去夢工房搵佢~唔見人...火到想喊!!>"<\./

落番尼..真係好好好好唔開心....買酒飲~唔夠錢!!仆街!!\./

好down ar...唔鬼行啦~..閃左人!!又勁打電話...d人唔係冇開機就唔撚聽!!

妖......好火火火!!!今日真係過得好唔實際!!....對你完全係心淡晒lo!!\./

都唔明點解d男仔可以淨係掛住打機而唔理人ge!!\./

打機打機打機...淨係識得打機!!....唔該理下我感受得唔得?!!

個個男仔都係咁ge!!...拍拖一定散lo!!~....冇乜野可以再同你講!!..心淡~!!

唔再打比你!!.....自己好好反省\./!!!!!!!!!!

今日全日都係悶..好唔開心ar!!..介手介鬼死佢啦!!今日影果d相..post小小啦^^

第2幅怪怪地==!....第3幅"da"帽^^"ha!!...第1幅最正常kaka"

2006-12-21 05:36 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 20 日  星期三    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-20    

今日冇jel頭..塔晒=0="指定動作唔洗做?!!小有!!@@

小息classroom傾電話!!爽啦~...

music..唱聖誕歌..我唱歌wo?!**"...haha..好正經wo!@@

math..miss勁比hw lo!!\./!~百幾條數lo!!做死人咩?!得果10日假,,變態的!!

epa企鵝冇番..正~唔知邊個代堂..落sickroom hea..

之後寶寶話謝家寶代堂..wa!!我~m姐~donna & 寶寶即刻衝番上去上堂!!超正!!~>v<"

好好玩一定~~wa大佬..謝sir上堂wo~~比下面啦係咪先?!!

上到去..我大嗌::謝sir早晨!!...上堂一路做hw一路串佢..!!但係有時又覺佢幾慘下!!@@

落堂...我又大嗌::謝家寶我愛你!!..haha!~係咁爆粗~勁好玩!!!

lunch..膠膠地咁過=="..chin..sickroom hea with shan~訓訓下...

比校長見到..問咩事wo=="..我話頭暈~((其實講真ga!!><"))..

佢又問有冇通知家長接走wo@@....李太話打左~((其實冇打))!

之後佢走左...李太又趕番我地上去lo\./!...上到去~訓左半堂..唔夠!!"

放學,,搞搞搞...佢係合益飛過尼...勁快到..打比佢果陣4::30..

我4::45先到...佢仲早到過我=="....sorry!!要你等tim!!~shan &君姐陪我搵佢..

順便睇埋佢咩樣子lo~kaka!!>v<"..kai kai地!!...

then..佢地閃左人==!!我同傑兄就周圍行行行==!!

行完千色又行番尼ylp==~之後又行番去千色..頂!!==

最後又送鬼左我去補習==!!....做math..做做下成班女係度傾計!!

有個好似like傑兄.....係咁傾傾傾...學成最靚仔..冇個靚!!

邊個like咩類型ar....up下up下,,,笑死左..haha!

從未試過補習補得咁開心^^~好好玩..成9點先回家^^~

================================

FG袋...仲有3日!!!!

2006-12-20 10:58 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 19 日  星期二    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-19    

楊定希生日快樂!!HAPPY BIRTHDAY!!~^^!

又係咁凍..幾時先暖番ar?..!!

指定動作啦...西史..有聽書?!..開學以尼第一次!!

小息曬太陽..見到雞sir..同佢傾下計...-----

佢話我變左..對排球都係!!....掛住做其他野wo>"<...

魚b都話我變左...同以前好唔同..真的ma??!!

我都有小小覺ge..但係我唔知點解我會變lo真係!!>"<..

盡量變好番啦~~唉...好多野諗ar!=0=!

放學..係學校勁煲電話粥@@........之後行去補習..唔想補==!

搵4king ge傑兄去拍拖....冇乜野做..之後佢逼左我去補習lo!!\./!

我都唔想去!!...完全冇心機補lo!!5:45分補到6::35分~勁!!又搵番佢..

成日逼人做d唔想做ge野!!!~

佢聽日放學尼搵我^^..比d溫暖我wo..仲話聽日全日比晒我都得^^..正!

可以虐待你lu...kaka".......膠人2哥會唔會比人打ga?..."好擔心你呢!!><".

-----傑兄唔好打俊哥啦!!"-----"

為d小事而打交..唔應該!!\./!~.....聽日又點過好呢?!...去邊玩好呢^^~

膠膠膠膠膠膠膠膠膠膠膠膠.........haha!

要學會放棄ar!!chingB"..再咁樣落去係唔得ga!!>"<!!

加油啦!!我一定能做到....對你..對我都會好過d!!

====================================

班際2b vs 2d..決賽..!!我地輸左了..

比2dwin左=0=..but都預左的!!..都有亞軍拎^^

2B IS THE BEST!!!...多謝有份代我地班打籃球果d好同學ar!!thx!!

+++++++++++++++++++++++++++++++

FG袋....仲有4日JA!!等我~.....

2006-12-19 09:10 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 18 日  星期一    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-18    

今朝起身又係超凍==!!

指定動作also....中史笑到震!haha^^!!搞野~!

小息凍到要落出曬太陽=0=".....

作文速度依然咁快kaka!!^0^''.....

放學班際2A VS 2D..我冇去睇><''反正我睇唔睇你都唔緊GA LA!!

2A輸左LU...37::17@@!!...算啦~

BABA終於出院了!!..原來星期6佢係凌晨3點幾出去睇症的!!唔係5點幾=0="

WA...睇症果時已經唔比佢食野啦!!仲要捱到今日做完晒所有甚麼超聲波AR..照胃鏡果D自比食!!

點捱AR??...成日半唔比佢食野?!!好辛苦GA BO..><"慘慘LO  BABA!!>"<..

佢遲D要去割左個膽..>"<..其實我唔想佢割GA!!但係唔割又可能會再痛..會蔓延><"

始終都係身體GE一部分,,割左I THINK唔好的..冇辦法啦!!加油AR BABA!!@@十卜你!!

=======================================

琴日睇雜誌又話12月18號(((今日)))**係我GE一個好奇妙GE日子?!

都唔多覺係GE..只你好似笑多左..面色紅左D咁JA BO...>"<!

唉..今日咁早去左補習又見唔到四條KING GE...MISS話佢地考試..12點尼左@@!

唉..好掛住佢地TM^^"......好令令仔AR!!可愛.....*!!

距離擁有FG袋GE日子仲有5日_]]!!/\/\"

2006-12-18 10:56 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 17 日  星期日    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-17    

太陽重現@@...!!!!!!!!!!!!!!

好唔開心AR!!..今朝5點幾6點到..BABA突然又肚痛..唔會又好似上次咁掛?!

佢又嘔又痛..好辛苦~最後都係CALL左架TAXI尼送去博愛醫院睇急症><"

睇完結果最後都送左入院...>"<~點解無啦啦好地地又會咁?!!\./"

快D好番啦..BABA!!淨間5點幾尼探你AR><''

訓到點幾個樣殘爆LO!!\./""..KK地@@!

快D到星期6啦!!!~要買FG袋AR....

========================================

會放棄到你MA?...願我能做到!!~~受傷太深了!!!!>"<原諒我這麼野蠻><"

2006-12-17 02:46 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 16 日  星期六    陰天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-16    

練早波..起身~凍到冇感覺=="換衫食野gel頭...咩左超大個袋出門口lo=3="

由於今日係special day so我著到戰鬥格咁款走人...@@

姊妹學校睇打波=="..全國第一的女排學校ar!!..勁lo^^"...驚驚tim><"

10:45閃人..我早走左@@本身應練到11:00///11:15am..becoz要學琴=="

係更衣室搞左勁耐先閃到lo=="11:15分=="仲同埋shan佢地一齊閃=="

搭西鐵..晒$$...元朗站落車~行到琴行門口先記得-----今日好似暫停一堂]]]]*..

再拎番本notes尼睇~16//12暫停==".....仆街...咁我未好on9?!!...o晒咀lo!!!\./

等我個袋仲咁重咩埋d書\./!!拎死人咩?!..到頭來都係白咩lo!妖..唔好提啦!!把鬼火!!\./!

見冇野做..去鳳琴街體育館睇我地TPK VS 鄉中場波!!....好睇~我地win左^^!!勁ar!~"

睇睇下墨魚人打尼問我係邊...話尼搵我==".....同shan走人時分開走..

becoz找mama食野...分開果陣先見到墨魚人係我後面lo=="...

嗲左陣佢陪我街到食野果度附近我就叫佢快d走lu...費事比我mama見到又煩我la=="sorry墨魚!!

食完野同ar e行街@YL...買胭脂&唇彩@@!!.....行街心情勁勁勁down!!

becoz bama好嚴..等..*見攰攰地就去左M記坐..乜都冇胃口食乜都唔想做!!><"

AR E問我做咩咁DOWN就叫我講晒出尼..我訴苦訴苦訴苦!!

訴到我喊左出尼..因為真係太辛苦太難頂啦><><"..AR E都明白我GE!!..安慰我~

喊完心情真係舒服開心番勁多..!!再行過~係M記起碼坐左個半鐘LO=="好凍@@!

晚上出尖沙咀食飯..SPECIAL DAY就係BAMA結婚周年紀念LO=="

比MA見到我又畫眼><"好淺好淺都睇到..GOOD;)

但係冇乜點鬧~只係UM左幾句咁啦...好彩!!唔洗死姐<3

野食好好味...11點幾返家...仲諗住叫佢地食完野去MK行tim...

買埋個FG袋麻..><"但係佢地又話下個禮拜六先wo=="點到頸都長la><><!!快d la!!"

*--Funky Gabe_]]。┐'

============================================

電話都唔聽.....我係時後要學習放棄?...再等都唔會有結果?...

就等時間沖淡一切啦....以往ge回憶仍然保留住係我心入面..

係e刻..我仲係愛住你lo!!..掛住你......冇用~你都唔係咁!!..~

要放手...就真係要放啦~~但我怕我做不到..

交由時間決定la!!.........

為何仲係得我一人在撐著?...

內心中無時無刻都係係度戰鬥住!!=(

要了解我有幾難?!!!=[

 

2006-12-17 12:56 AM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 15 日  星期五    陰天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-15    

今日天陰陰also..==!!起身凍到媽賴<3

今朝趁mama沖野飲比哥哥..我走左去佢bedroom度劫獄!!

kaka*..劫咩?!!梗係我支捷毛液啦!!..本身想劫埋支eyeline ga!!可惜淆底lo!!=3=""

番學..如無意外呢..好彩!!..指定動作also!!=="".......

一開波就連堂is..唉!!訓都冇得訓>"<!!math hw比92條數lo!!good;]

lunch食飯最快係我lo!!勁ar!!kaka..2個字搞掂~1:30要番班集隊..becoz要參觀國金=="

食完去廁所搞搞個衰樣..搞左勁耐=="出到尼1:40..比豐哥小=="...haha*無奈!!

搭車聽歌..唱歌!!>m<"悶悶!!~~arrive..聽d人up野..聽都冇聽過lo!!

做下樣又走入廁所hea..hea左好多次^^"..好鐘意個廁所ar我!!好正~空氣清新..環境清靜~正!!"

係咁影相lo同shan & M姐==".....3個隻眼好似假野咁=="haha!!o晒!~

返tpk都4點45到lu....同shan&shan ma行街..6點找ar e..

陪佢睇boot^^..我又買番支eyeline lu..呵呵~好狗ar!!

================================================

明天是bama的結婚周年紀念lo....我要著得好好睇睇ar>v<"

佢地話((9龍or尖沙咀))食完飯去睇燈飾wo=="要影相ar?!!我唔化妝影相會好kai的!!

但係我諗就算聽日係幾特別ge日子都好..你地都係唔比我化ga la!!發夢咩?!

你地比就世界變lo!!係人都知..我老竇老母出名嚴到仆街ga la>M<"

唉..邊度都唔鬼比去..聖誕節出去玩都唔比lo i think..夜晚又唔q比!!

好慘ar...><"~洗唔洗咁緊ar大佬?!!!你地愈係嚴我就會愈係曳lo!!

=================================================

今日真真正正係只係見到你一次ja!!唔好講笑啦>m<"

有冇想念過我?......我諗係冇lo你=[

你有幾可會記得我ge存在丫?...就算我真係死左..你都唔會諗下我ge>m<"

===================================================

今日番屋企果陣見到補習社ge 4條king''..之中e3條..!

見到面..吹吹水..談談情..(e排我好濫=v=")

佢地叫我陪佢地去食dinner...我都想~becoz唔想返家!!><

佢地3條[膠人]叫埋我做[膠人]lo一齊^^"..!((其實明唔明我up乜?^^"))

其中之一king叫我比個擁抱佢=="又問我凍唔凍..話比d暖我wo=="

果陣真係o晒!!..但係明明係好q凍..突然有一種好溫暖ge feel..唔知點解!!.."真係好暖~...

不過佢最後都..大街大巷咁多人..驚驚....@@!下次先慢慢擁啦你=="

2個字到...返家煮飯仔!!~~...下次再陪你地食啦^^~

[((我也是))~膠人一族*..]

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

12月..我係咪行桃花運ar?^^"....

12月開波到e+..都有幾多kk地ge事發生..sweet下ge都幾==

but..唯獨係你咁對我lo==點解你咁衰?!!

打破我心中的溫曖>m<"

2006-12-15 11:12 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 14 日  星期四    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-14    

今日指定動作also...=="份ENG WS唔見左?!借左煎魚張8達通影印!!

上堂..今日冇教好訓><慘慘""!!畫手..繼續~係咪指定動作AR又=0="愛的紋身!!

差唔多日日都畫LO==~可惜你睇唔到!!...../.\"

臨放學..比我搵番份WS LO!!PK玩野?!!冇咩野好講啦今日都係咁慘!!

===============================================

唔鋸LO E+擺明!!做個款出尼懶係勁咁!!WA..好勁AR你地真係!!最撚勁揪係你地啦!

日日扮晒蟹咁..唔該收皮!!...我費事出聲..等你慢慢KAI啦下!!*

================================================

唉..日日都見到你..面對面..唔知講咩好!!又唔想冇話題傾~

陌生過陌生人咁款...我可以點做?!!冇人教到我AR!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

今日凍到乜咁!!我穿得果3件衫!!係咪勁先?==

冇人借褸比我>"<!!..又幻想了~思覺失調AR!!

LOVE U LOVE U SO LOVE U!!

2006-12-14 10:37 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 

2006 年 12 月 13 日  星期三    晴天

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-13    

13號來臨了!!驚!!><落雨..天陰陰@@

朝早指定動作-----抄功課!!KAKA*

lunch..2A VS 2D場波取消左...

DRAMA笑到臉紅=="小有!!>///<"

放學等MAMA&哥哥打針去!!有人支持我^^

今次冇咁痛!!但又穿番件冷衫又咩袋!!搞到勁標血=="算!!

9月13號又係落雨的一天..為何13號經常落雨??是戀愛的開始MA?

===========================================

E+我仲可以點?...有咩可以做?!!...已經係講都唔多講野~

名義上係FD!!...係名義上!~~記住@@><!

唔想煩到你了...好小同你正面講野!!~E+講啦!!

唔好冷親AR..穿番多D衫~冷親就會好似我咁手尾長了><"!!

小息LUNCH唔好落咁多去吹風~好易病的!!><"小D啦~

好似我咁咩=0="成日吹!日吹夜吹!!=="

小心身體AR!!><><><><><"講完~收到未??..

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

唔諗死住了!!~~~BECOZ U & FG袋~!!同FG袋仲有好多日子未過!!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

我有重大事情宣佈AR!!>V<"

我儲夠錢錢買FG袋了>V<"!!!

FG袋~我聖誕假就會買你番尼!!等我AR><!LOVE LOVE LOVE((就如我LOVE UUU一樣))*!

2006-12-13 10:26 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

--XD'

I'm chingB!!-------++KAKA++*

2006-12-13    

13號終於來臨LU!!..>"<..驚死@@..天陰陰~低死得佢仲要落雨==

番學趕唔切JEL泥..SO個頭好怪..HAHA~算..當比D hair休息下lo!

朝早..抄功課LA..日日都係E個指定動作的!!^0^"HA..

上堂好悶..訓LO!!..ZZZ^///^..EPA..訓唔著唷..胃痛呢~慘慘..落SICKROOM食餅餅^^!

上尼KEEP GOING SLEEP LO!!-M-..ZZ..!

LUNCH..仲落緊雨..好衰AR!!搞到2A VS 2D果場籃球賽取消左=M="..聽日先開始AR!!

SO..我冇野做..搵魚B落MUSIC ROOM彈琴琴^^..佢彈電子琴~我彈鋼琴~正!D聲好好聽呢^^"

THEN..ENG X2><><"慘!!有2個女人係度睇堂..坐係我附近><搞到我訓都冇得訓!!妖!\./"

DRAMA..唔係好好玩LO!!..BUT~做戲幾搞笑^^笑到臉紅AR>///<!!小有!!KAKA**

放左..落勁大雨..等MAMA &哥哥打針去!!><驚驚AR..有人支持我^^

冇上次咁痛AR!!好彩!!..但係打完之後就要穿番件冷衫..咩袋~

搞到勁標血=="痛到痺!!><"..算啦..冇事GE應該^^"

==============================================================

E+我仲可以點丫..仲可以好似之前咁咩?..可以就好啦~雖然感覺一樣冇變過!!

但我唔想你因為E件事而唔開心~SO..我唔會煩你咁多啦~!!><"

關心下你先!!--唔好冷親AR..冷親就會好似我咁..手尾長啦~><""

穿番多件衫..見凍就縮埋一舊啦~!!唔好走出去吹風啦!!((好似我咁LO^^KAKA))*

==============================================================

大家我有重要野宣佈!!!

我儲夠錢錢買袋了>V<""

YEAH!!快D恭喜我啦!!~聖誕假我就會去買!!正!!~好開心!!

FC袋,,,,等我AR>V<""!!~LOVE LOVE LOVE!![[又如LOVE U 一樣]]*

2006-12-13 10:06 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

 

 




head>