今日要番tpk整水火箭=="...
haha..同小膠膠傾電話..由出門口開始傾傾傾..
小膠膠話好灰..becoz on 唔到msn!!..上唔到網!!我要安慰佢..
好慘ar!!小膠膠今日要番基朗補課=="..佢仲要琴晚通頂打機=0="
訓都冇訓..係咪痴ga?!..唔好唔訓啦!!膠膠..好辛苦ga!!>"<..
行去西鐡站果陣..基朗有2條友行出尼..有個傾緊電話..我以為係膠膠..
但係膠膠係屋企bo!!~我同果條友隔左成條馬路..我就望住佢..
佢又望番我..仲同我揮手勁hi lo..咩事?!=="..你係乜水ar?..我地識唔識ga?=="
講番比膠膠知...笑死左佢=="....繼續傾緊...~~
一路行去搭西鐡..唔知點解..就係咁有人打過尼=="..
搞到要勁叫膠膠等陣打比你...pk!!.....
由開波去到tpk...就起碼有7個電話打過尼lo...好波啦!!
落西鐵買外賣雲吞麵..好肚餓!~起身到e+都未食野!!
天橋join埋心b一齊番tpk!!....仲同膠膠煲緊kaka!^^"
膠膠都未食野呢!!..佢仲勁..由琴日5:00am到到e+都未食野=="
點捱ar...通乜鬼野頂丫?!!掛住打機..衰仔!!..>"<...我整野比你食啦^^~haha!!
不過我已經飛左番學校lu..sorry>"<!
番到tpk..仲傾緊..kaka!~!!..駁3line比傑兄..搞完..研究完一輪係度講地震==
講講下突然醒悟左!~就係地震搞到上唔到網..影響到線路=="
仲搞左..灰左咁耐=0="""
傾到佢玩緊wining10..佢用荷蘭p法國!!
我十卜荷蘭啦梗係..超級fans wo!!kaka~!...輸左好多鑊lo佢=="
仆街..我頂你~電話傾傾下冇電..傾左成3粒鐘lo!!
o晒..好傷心...下次要bring多舊電先得!\./
妖!!...荷蘭入左2球ga啦..2:0 ar!!
傾傾下冇鬼左電..!!我地目的係3:0丫麻!!\./
3:0膠膠話會超愛我ga!!..\./....
我頂..成日都唔記得膠膠home電話係咩...淨係記得頭4個字=="
終於問人借左電話....打佢手提,,問到啦..要記住佢home no先得!!
佢話win左5:1 ar!!即係好愛我啦....話過win左佢娶我..佢話係荷蘭飛左番尼先得wo~!!
haha...無奈..!!hey''你打wining ja=="..4點pm啦..膠膠仲未食野!就尼12個鐘啦><
我話飛過尼買野比你食..你又唔知食乜=="
要收線lu!!becoz電話係問心b借的!!費事晒電話費啦^^"...4:15pm..終於傾完..
由1:15pm到開始傾..kaka!!~好勁!~~小膠膠我愛你!!
5點45補習...做math!!~唔識do=="
算..星期6番tpk抄^^~.....仲要練波..oh!!~
====================================
小膠膠...我應承你啦...我唔爆粗^^~除左個"妖"字之外^^~
因為你唔鐘意我爆粗麻^^~....愛死你了!!~!!...i love膠膠!!..
唔好忘記今日我地好膠ar!haha~~
31/12....一齊出尼tm玩啦^^~
我..我鐘意~馮家俊!!..膠俊@小膠膠kaka!!
================================
baba下個禮拜6要開刀啦....我都係岩岩先知><"!
一定會冇事ga!!baba!!~~你好勁!!~^^"