Times真系過巧快呀0___________0
咁快就到考試喇^0^
旦是本人都未想溫書住@u@
甘日真系好開心呀>.<可以睇到『變形金剛3』
超級好睇.旦是影片時間就太長了(3小時左右.....
旦系初初睇個時...都成日系到唸個故事關『黑月』咩事呢?
睇睇下先知道原本系狂派把某些東東拿走了=0=
我最中2就系佢地d狂派vs博派打架的場面.好有視覺衝擊!
宜家好想去租CD睇全家福6瘦呀-.-
我都系落街啦868....