p 潘~BlOg  [雖然我獨行...但我並不孤單]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


2007-09-08 愉快

今日~~

十點返銀樂呀

我差點遲到呢!!!

跟住就照常活動/\/\

F.1又要教了.....F.2就好多野煩了

慘慘~

死人楓..話我x...不過佢係咁比我打佢頭..好玩呀..

好中意打佢呀...唔好高過我呀

超級永遠好朋友...

一年比一年高...你會唔會高到唔識我嫁...??

放左銀樂就有得bbq啦....又係銀樂搞既..

我係到幫手...搞左好多搞笑既野...

可以講我就快激死唔知定笑死..(不過幾好玩呀)

好開心呀....又好玩....不過好熱呀...

跟住呀符黎左陪佢傾計.....

傾下行下...咁就一兩個鐘啦...

我又玩下又食下..今次我真係食左唔係好多炸...

要收野個陣....仲正....我中意玩呀...(掃呀掃呀..我唔係師奶)

又有好多好笑既野..睇黎我地銀樂係玩野一族.....咩都攞黎玩...(雖然我都係)

當銀樂個d人....汁晒野個陣...佢地要走個陣...

我地仲係到玩.....超正...超好玩

我地又去後花園.....打波...又跳遠....我輕輕跳都遠過你啦..(嘉樂仔)

肥肥佢地又話胡曉跳得好正....係咁扮佢.....笑死我地啦..

係到坐下玩下....連d民安都走晒啦...我地又出黎啦....

係到玩數字球...我比人掉左兩次呀...

不過幾開心呀...

不過都有人比我屈死左....呵呵呵

kakakaka~

抵死呀....不過我地都好似玩呀邊個咁....佢係咁比人''sm''....

有d慘....不過我有同佢講嫁....不過算啦..

哈哈哈....

胡曉打我pp呀....痛痛呀....

咁鬼大力.....T^T

鍚返我~~

我今日好似病左呀...返到屋企想死..

係咁''下次''...好唔舒服...

我諗我真係病左....

星期一就可以睇到啦...

祝我好運....冇傳染你地啦...

kaka~

刊登時間:2007-09-08 09:51 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


2007-09-06

今日

我希望我可以識更多好朋友,,,,,,

努力讀書...

最好就係唔好食egg...

要食腸仔就奇啦...就算係個個都唔係我...

愈來愈係班到覺得好玩...不過好悶呀...少左陣楓真係有d問題...

正衰人...我唔要坐你個位呀.....快d同我返黎呀...

今日比人呃左我去英文合唱團..(其實我心甘命底既)

陪下嚴都好,,,,,but

OH MY GAD....英文呀,,,英文呀...

我的阻礙哦....

my ma is好煩呀...

係上堂個陣....

小彤好壞壞呀.....

呵呵呵~~

今日有pe.....我要高..高過bus shop....

努力讀書努力長高努力減肥仲有努力打死埋胡曉琪..(講笑打死胡曉講笑的..)

我想搞gag>...<

各位同學千其唔好學我呢???

打死人要坐監嫁....知唔知....

花花又有心事.....臭楓又囉黎賤.......嘩哈哈~

開玩笑的....別怪我........(唔係別怪他呀...你地唔好唱歌...)

刊登時間:2007-09-06 07:06 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


好聽.. 愉快

Baby Baby

作詞:林秋離/林宇中 作曲:林俊傑

Andy 耍無聊泡網咖
JJ 裝憂鬱像傻瓜
XX 你背後是你爸
Buddy 誰有本事把到校花

尷尬 前女友變你阿娜達
JJ 陪著你喝到掛
XX 女孩們太偉大
什麼都不怕 只要我長大 Oh

快樂時候 鬧鬧 難過時候 抱抱
認真時 你不要來吵

從我們 小小 直到我們 老老
玩伴 伙伴 就一些活寶

Baby Baby 將來我們都是
某個女孩 唯一依靠
Oh oh 有陽光的味道

Baby Baby 同樣一種調調
一個暗號 同類才收到
Oh oh 碰肩膀的微笑


尷尬 前女友變你阿娜達
JJ 陪著你喝到掛
XX 女孩們太偉大
什麼都不怕 只要我長大 Oh

快樂時候 鬧鬧 難過時候 抱抱
認真時 你不要來吵

從我們 小小 直到我們 老老
玩伴 伙伴 就一些活寶

Baby Baby 將來我們都是
某個女孩 唯一依靠
Oh oh 有陽光的味道

Baby Baby 同樣一種調調
一個暗號 同類才收到
Oh oh 碰肩膀的微笑


Baby Baby
將來我們都是 某個女孩 唯一依靠
Oh oh 啦

Baby Baby 同樣一種調調
一個暗號 同類才收到
Oh oh 碰肩膀的微笑

刊登時間:2007-09-04 05:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ppylove
暱稱: p潘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-03
2011-06-22
2011-06-22
2011-06-07
2011-06-07
文章分類
全部 (558)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客