|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
| 2009-10-26 |
哈哈..
今日去左踩單車..
同新同學去...我地真係玩得好瘋狂下嫁..
以前就同胡曉佢地去..
依家就同新同學去..
兩種唔同既情況..
兩種唔同既感覺..
但同樣的..都感到快樂..
今次..天氣好好多呀..
好有太陽..風景又好正波..
但可惜我覺得我影得唔夠多相呀!
好想狂影...
留低更多美好既回憶..
哈哈..我要識新朋友都唔係幾難既..
不過...
哈哈...我都唔知...我夠白痴,,
有時..自己一個邊踩邊思考也不錯!..
很舒暢...哎呀.
自己踩有自己踩的樂趣..
不過一起踩當然也興奮得多..
不過今日有好多人呀??
有一d位都踩得冇咁正..
梅子踩到有d唔舒服呀..
唔知依家仲有冇事..
我地踩...踩...踩...係咁轉位....
有好多人要做司機...再人再到傻傻地...
感謝神..個個唔係我..
不過係我都冇咩所謂的..我有實力..有功力
又一再係咁比人打啦.!!!小心!
我地踩完就去食野啦..
仲去搵下伯娘佢地tim
不過真係有d累累地..
但是玩得好開心
都好希望以後可以多d一齊玩..
我都好希望..你地既感覺同我一樣...實在太開心..
自己搞到周身黑...但微笑卻掛在心..
能夠與你們相識...是一件興奮卻又期待的事..
就好像剛剛相識...和現在....每一次的相處..
令人不捨和愉快!
但我也在期待一件事...便是與我所有朋友一起做一件都會令大家快樂的事..
|
| 刊登時間:2009-10-26 11:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
愛!  |
因為愛,,,,而產生信念
神是愛
神愛我
我愛神
我愛人
我愛自己 : )
我願盡力做好我本份..讓主來光輝領引!
要把愛和最真誠的心去事奉神..
神最愛我們...最疼愛我們的..只要你相信..
其實說真的..時間沒有多少,,
2012就到了..
我要愛神....要做到所有...
這是很震撼各地...全球的災難...
你們要把握時間...現在可是有很多事情證明.2012有事發生..
地球消失地磁...南北極倒至...
這不是欺騙你們!,,,如果你們要到證實的那一刻..就太遲了..
現在美國國防都知道什麼回事..
如果不在現在選擇...恐怕來不及...
神把生死禍福陳明在你面前?你的選擇是什麼!?
神是偉大的....早把你們需要的...祝福的都放在你面前..
但你的選擇是什麼??不要這些...去跟隨黑暗...?
神是愛世人的...由一開始他讓主為我們死...
就知道神愛我們...科學愈昌明就知道世上是有主宰的!
今日的信息很好...我本來想到很多...但...我回來了就忘記了一些事..
是什麼呢..不怕...主會提醒我的?
感謝主!..我重拾那麼感動和震撼!!..
感謝神....解決了我不明白的問題!感謝神...!!
現我明白了..你是不需要什麼而愛我的...不是我自己均量自己而愛我的.. |
| 刊登時間:2009-10-24 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
2009-10-24  |
呢排都係咁啦...
不過日日返學都有笑點..
因為我地班人都好瘋狂!!.
你地睇我fb就知道..
有好多勁搞笑既片..
又有好多勁搞笑既相..!!
你地如果想知就去fb睇啦!..
因為實左太多!!!
所以...唔放上黎啦..
不過都可以放一張好正既..

真係好正嫁!
感謝神給與我美好的一切! |
| 刊登時間:2009-10-24 11:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|