個到風景唔錯...不過好曬呀...有榭姐下都唔錯!!好多芒果樹呀個邊..我都帶左好多返黎..不過就快食晒了...
見唔見到有d咩??有蟹仔呀..我好想去捉呀..不過好危險!
天色都幾令呀...個條路都幾窄呀..
哈哈..呢個兩細佬好可愛呀..又好8厭...有時會好乖..不過就唔中意佢地咁易喊...同係咁要媽媽呀...我中意大個個多d..因為好聽話..
出到村口..太陽伯伯落山啦..
好多樣面包呀..同蛋糕..仲要中意食邊樣就食邊樣...好好味呀...當然唔洗錢啦..!!!!!
我坐電單車呀..型ma..前面個個係我伯娘個朋友呢..佢''再''我呀!!佢手車不錯..起碼我一d都唔驚...後面係一間酒店..有泳池..
蔡子楓你幾時開左間珠寶店嫁..點解我唔知既..喂..話你介紹既有冇折嫁???
上到去寶林寺個到...望出去..oh..'''過黃昏的夏天'''令令!!影到簡先生簡太太tim..
好大隻呀!!!...實不相瞞....除左呢隻野大隻..個到d蚊都好大隻....我係個到攞住個蚊拍打網球...^^..唔係...打蚊姐..好爽嫁..好似打網球咁..
邊食邊望山外遠景...的確人生一大享受...但條魚有必要咁大條嗎?仲要迫我食左佢.= =
我抱緊個個就係最細個個黎嫁..佢好得意..不過成日都係到要媽媽..成日都抱..又要喊..仲有..佢好硬頸又好醒...做錯野係唔會認- -我記得佢會哈佢呀哥..記得佢咬佢呀哥背後...紅左一到..佢媽媽問佢有冇咬哥哥..佢竟然話冇...個哥哥就話啦..仲講大話..哈哈..好搞笑呀..我笑左好耐...我抱佢抱到隻手臂冇左知覺...
就咁三日就完左了...過得好開心呀...又要不停跑黎跑去..我做左保母!!!! |