p 潘~BlOg  [雖然我獨行...但我並不孤單]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


情人節 鬱悶

情人節有必要這麼不開心嗎?

這不算情人節...是離人節吧...

但是對我說...情人節我以前從來沒把他當做節日的...

今天...真的當節日了..

人人都說了出口(差不多)都知道這天是情人節.

情人節出黎玩....好唔開心呀..

點解有咁多唔開心既事發生嫁..

我心情根本去左谷底咁...

唉~冇心情...睇 笑片都...呆呆地..

點解咁嫁...

今日對我黎講..唔應該係情人節.

應該叫離人節.

離開...離別...

累死了...

聽日如果可以沒有事就好了..

記得把今天的抹去,,,

明天便是全新的..

對朋友說..也對自己說..

因為我今日累了...

刊登時間:2009-02-14 10:41 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


2009-02-13

爭執會令我感到難堪..

反面會令我覺得傷心..

我也是希望能夠完好...結束..

這樣是很好..

可是...事與願違..

唯有...一個一個地解決吧!

快結束...人都開心d..

幸好朋友都乖乖..

答應了不要反悔...我會傷心...

不要吵鬧....開開心心便最好.

 

今日去左表演....哈..唔洗上堂..

我有點愛獨自一各的感覺...

很舒服...

但一起和朋友的感覺..也不錯..

我也喜歡..

有喜訊很好..

但記得..要幸福..

要專一...

希望這是一個最合你的岸...

不知不覺...

身邊的朋友..熟的不熟的..

也變得一對對...

我有羨慕...但也有點開心...

我羨慕幸福....我開心自己還是可以等待..還是可以選擇自己真正的人..

最重要的....我有我的路...沒有什麼可阻...不會有什麼影響我..

我還是開開心心一個人..

當要陪人的時候..便陪..不用擔憂...

很好....輕鬆...自由...哈哈....

 

我很想跟一些很耐沒有傾計的朋友傾計...

你們會主動add我嗎?

 

刊登時間:2009-02-13 09:52 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


2009-02-10

看來我又把''你們''掉棄在一邊了...

但我絕不是故意的...

雖然

我沒有別人動人的文字..

沒有吸引的故事

沒有發人啟思的道理

但我只有簡簡單單的一個我呢..

從來沒想過得到什麼..

偶然又得到什麼....

很多猜不到的...

又給我猜到了..

可是...

能不能猜到自己以後呀...

我真的真的不想再迷茫了...

愈來愈沒有所謂的信心...

 

也有很多我留得到的事...

維持得到的事..

但要是不同的真的不同..

巧合不是默契...

 

說回一些符合的身份的事..

我放學跟別人玩..

如打交..

只可惜沒有用拳頭...只有用腳....

不過我們真的很瘋狂..

什麼都不理會了..

不停畫...必要別人一身粉筆也''不停''

其實只想別人投降...

我在途中不停撞到和跌到..

有人問我..你不痛嗎?

有時痛的...我也會笑笑..

跟住似瘋狗的....追著他狂咬一樣...

不過真的很開心..很好玩..

放下了自己屬於的身份..

根本是自己的問題!!

不要緊..

 

其實我還是很喜歡打日記呢...哈哈..

刊登時間:2009-02-10 09:33 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ppylove
暱稱: p潘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-03
2011-06-22
2011-06-22
2011-06-07
2011-06-07
文章分類
全部 (558)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客