|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
特別的日子~  |
泣~
琴日...
ive 個個hair比賽~
冇win過..
其實有唔少朋友都知..
不過我好享受其中既過程...
有感動...有不捨..有傷心...有快樂..
種種感覺~不能容易解釋~
很多朋友都看到呢..
雖然............我哭了....
我只想別人聽我說......
因為我很希望別人知道我的感覺~
矛盾中......
我明白自己是什麼人....
什麼事情的感覺....總在我心中消失得很快...
不明白.....我記得事情.....但......
事情最重要的感覺...
不見了...所以我不怕哭出來..
我想別人明白...
如果別人笑我..覺得我.......很白痴...
我只可以說....你不明白...
你也可以說我感性...
始終現在的我感覺線很發達...
但是我覺得這種感覺很好,,,,
我不要做沒有感覺的人...
我終於可以跟我愛的人拍照~
大家可可以去看相簿..我放一兩張上黎~
如想看片..有意可以去我屋企...
開心....設計不錯...
看到很多靚女...
有一d都幾好人
仲好好玩啦..
仲有好多好多...
記憶記憶...
你不要離我遠去..
我只要你不走...
有好多小事件..
如果你同我傾計...
我就話你知啦...
^^
念~
今日...
最後一日啦...
好沉默~
因為好不捨..
我沒有哭得明顯~
的確miss的說話,,
我有點想流淚...
幸好miss看不見...
很捨不得呢..
我在今日...也盡量跟miss多說話,,,
放學後~
我還似一個無賴一樣...
死也要跟miss多傾計....
問了很多...說了很多..
不捨...不捨....
'周彤說我.....怕羞~
最後拍照...幾張..
開心!
不過......我私人才說什麼事....
不過現在也好...
9月會見到..
希望可以快一些見..
我一定煩住你的..
kaka~
我會開心的...不擔心我..
不過我也很想miss的..
不過人與人....心中...
是什麼...
好像miss所說...
我想的.....一點也不同..
我會否好像她說的一樣..
不知道.....
我可以做到我想的嗎?
我會堅持和堅強....
我會改變嗎?
我不知道
但我會改變自己的不好....
保持自己原有的特別...
也許我原有的特色使是....[傻]
但我也希望擁有小聰明...
別人不能太欺負我....
到底誰說的是真....
一件事多面睇...
也許個個也不信...
也許個個也可相信..
只不過...誰真誰假不追究了..
只要大家開心就夠了...
小彤...沈..周彤..我仲諗住會有一張大合照tim..
又走晒!
><唔要呀..
潘廣燕的小人生
如此自由自在的世界...
面臨著重大的秘密~
人跟神秘...
(搞個爛gag先)當然我最神!!
^^

合照....有愛人係到...^^~我開心呀
我都愛既小彤同我....正呀~
其他係相簿睇啦....
|
| 刊登時間:2008-07-15 11:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
開心~  |
點解會咁開心呢..
又可以見到miss啦..
唉~
其實都唔知點解會咁..
不過好開心..
說真的..
我要記憶著一點一滴的回憶.........
不要忘記...
因為太重要了..
而且太喜歡了..
所以......
我.....
感到...
迷倒了....
就快完了..
就快比賽...
就快..
不要..
+油...
努力~~
說真的..
我真的很愛你呢..miss...
有兩粒糖....多謝呀..
^^..
記住記住..
要錫到你''龍''~嘻~
搞笑~
開心就夠了... |
| 刊登時間:2008-07-10 11:07 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
樂9生日快樂....非常難忘~  |
今日好難忘..
雖然唔係我生日..
真係好開心..
估唔到落大雨都可以bbq..
今日....好開心..
好想大叫...
好開心呀...
同左都ok多$
好值得...
值得唔係有野食...
值得係同別人一齊感受...
一齊快樂...
一齊做一d好傻仔既野..
雖然我都係..
真係好開心...
我話過今日呢件事一定會記進我的日記..
睇住人地係咁爭野食...
人地食得好多..
個個都濕晒..
所有所有既野.
好多情景..
我都記得..
走就同bb一齊走..
kaka~
佢隻手...我簽左名啦...
ya!!
^^~
時間少..唔打得多啦... |
| 刊登時間:2008-07-06 11:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|