|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
哎呀..又唔記得啦..  |
今日...
好多好朋友一齊食飯呀..
而且今日又有好多堂都好正呀..
最後個兩堂..真係好正..
個話劇....正爆..
點解會咁好睇既...kaka~~
琴日..
我電''亂''左個一d''音''..
好正呀...不過比我用水整返平佢..
好玩呀..
也許我做不到心中的自己..
因為我太沒膽了..
我感到無奈...
所以我要努力....
+油呀...
能力不夠....自信搭救..
自信不夠....朋友搭救..
朋友不夠....無話可說..
我不要愈幫愈壞...
我不要教壞人..
令到別人給人罵..
我不要..
我不要...
嗚~
|
| 刊登時間:2008-05-06 11:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
| 2008-05-04 |
今日..
銀樂表演
5/4青年嘟嘟..
攞左我地半條人命呀..
雖然唔係操好耐..
不過係咁企.....
又曬又熱...
我地既制服....好熱啦..
睇到人地....仲熱....
嚇親我..
仲比我見到唔少識既人...
咸魚....bar聰...
哈哈,,,,真係估唔到咁都見到...
咸魚唔知邊個見到佢先呢?
如果胡曉唔講..
我諗我都見佢唔到...
呵呵...kaka
我仲見到好多明星呀..
見到周筆暢...唔知點解見到佢我都幾興奮.
仲有好多明星....不過唔提了..
想知就問我啦..
我地走個時..
仲要行幾大段路....
係咁搵..
見到呀sir買野食...嗚~好想食呀..
上到車...
左右都有人訓覺....我借膊頭比佢地..
覺得自己好man又好細心...
d男仔仲問我幾$..真係衰...
如果我做左男仔唔知會點呢?
如如果同男仔換一日身份...
比我試下做男仔既滋味唔知會點.....
好似有少少搞笑.....
我變左身...變左做馬騮屎忽.....
面曬到紅晒呀.....
又好累.....
死左啦..
係波..
講返琴日先..
我去左學跳舞呀..
好好玩嫁..
不過拉根痛死我...
下次唔知又做d咩呢?
希望唔會咁痛啦......
仲有....今日食得太多野..
好唔舒服呀..
help...
|
| 刊登時間:2008-05-04 10:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
| 2008-05-01 |
我以為我的朋友不理我了...
自己又想太多了...
我的自私又出來了....
對不起...
我不知道原來發生了這些事...
看了胡曉..楓的日記才明瞭..
我要說一聲對不起...
在你心情不好的時間...
我還在怪你....
我還亂想...
覺得自己有時真的很糟糕....
現在我可以說對不起了..
你也不要不開心了....
不開心也不會回來..
對你重要的也會都記得...
世界很美好...但也有很多人不理別人的想法...
而做出傷害別人的事....
你只可以好好避免再發生這些事..
現在失去了的...
只可以在記憶中找回..
相信我吧...
放在心中的..
是不會不見的...
現在的我真係很抱歉..
我不知道要說些什麼....
對不起...
但我希望你會回復心情....
有一句所謂..舊既唔去...新既唔黎..
雖然新既始終都唔及舊個個既回憶既感覺所經歷過的....
但新的始終也可以有新的感覺新的回憶新的經驗...
我相信你會生活得愈來愈開心...愈來愈幸福~~
不開心不會停留得太耐...
每天見多你一秒...他都覺得討厭~~
所以你會更多幸福開心的!! |
| 刊登時間:2008-05-01 10:42 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|