p 潘~BlOg  [雖然我獨行...但我並不孤單]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


哎呀..又唔記得啦.. 不安

今日...

好多好朋友一齊食飯呀..

而且今日又有好多堂都好正呀..

最後個兩堂..真係好正..

個話劇....正爆..

點解會咁好睇既...kaka~~

琴日..

我電''亂''左個一d''音''..

好正呀...不過比我用水整返平佢..

好玩呀..

 

也許我做不到心中的自己..

因為我太沒膽了..

我感到無奈...

所以我要努力....

+油呀...

 

能力不夠....自信搭救..

自信不夠....朋友搭救..

朋友不夠....無話可說..

我不要愈幫愈壞...

我不要教壞人..

令到別人給人罵..

我不要..

我不要...

嗚~

刊登時間:2008-05-06 11:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


2008-05-04

今日..

銀樂表演

5/4青年嘟嘟..

攞左我地半條人命呀..

雖然唔係操好耐..

不過係咁企.....

又曬又熱...

我地既制服....好熱啦..

睇到人地....仲熱....

嚇親我..

仲比我見到唔少識既人...

咸魚....bar聰...

哈哈,,,,真係估唔到咁都見到...

咸魚唔知邊個見到佢先呢?

如果胡曉唔講..

我諗我都見佢唔到...

呵呵...kaka

我仲見到好多明星呀..

見到周筆暢...唔知點解見到佢我都幾興奮.

仲有好多明星....不過唔提了..

想知就問我啦..

我地走個時..

仲要行幾大段路....

係咁搵..

見到呀sir買野食...嗚~好想食呀..

上到車...

左右都有人訓覺....我借膊頭比佢地..

覺得自己好man又好細心...

d男仔仲問我幾$..真係衰...

如果我做左男仔唔知會點呢?

如如果同男仔換一日身份...

比我試下做男仔既滋味唔知會點.....

好似有少少搞笑.....

 

我變左身...變左做馬騮屎忽.....

面曬到紅晒呀.....

又好累.....

死左啦..

 

係波..

講返琴日先..

我去左學跳舞呀..

好好玩嫁..

不過拉根痛死我...

下次唔知又做d咩呢?

希望唔會咁痛啦......

 

仲有....今日食得太多野..

好唔舒服呀..

help...

 

刊登時間:2008-05-04 10:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


2008-05-01

我以為我的朋友不理我了...

自己又想太多了...

我的自私又出來了....

對不起...

 

我不知道原來發生了這些事...

看了胡曉..楓的日記才明瞭..

我要說一聲對不起...

在你心情不好的時間...

我還在怪你....

我還亂想...

覺得自己有時真的很糟糕....

 

現在我可以說對不起了..

你也不要不開心了....

不開心也不會回來..

對你重要的也會都記得...

世界很美好...但也有很多人不理別人的想法...

而做出傷害別人的事....

你只可以好好避免再發生這些事..

現在失去了的...

只可以在記憶中找回..

相信我吧...

放在心中的..

是不會不見的...

現在的我真係很抱歉..

我不知道要說些什麼....

對不起...

但我希望你會回復心情....

有一句所謂..舊既唔去...新既唔黎..

雖然新既始終都唔及舊個個既回憶既感覺所經歷過的....

但新的始終也可以有新的感覺新的回憶新的經驗...

我相信你會生活得愈來愈開心...愈來愈幸福~~

不開心不會停留得太耐...

每天見多你一秒...他都覺得討厭~~

所以你會更多幸福開心的!!

刊登時間:2008-05-01 10:42 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ppylove
暱稱: p潘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-03
2011-06-22
2011-06-22
2011-06-07
2011-06-07
文章分類
全部 (558)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客