| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 14 日 星期六  |
| 2007-04-14 |
|
去左mhp..嘻嘻..
屯兒呀..
一早出到去..
等.."
之後去mhp到吹水..
冇野做..太早到..
等左兩個半鐘..
原來今日迎新..
ok la..
其實一直都等你打比我..
不過你冇..
之後la..
個何生遲到..
好采有團長..
落雨呀..
好大tim..
冇理到..
走果陣..6:20
又落雨..
好采的是..
落得唔大..
搭751..
想搭到返屋企..但..
多人..轉西鐵..
等陣應該落街食夜晚..
係時候理下功課喇..
睇下我..幾曳..兒家先理功課..
哈..仲要溫書..死硬..
不過都係底死ge..
死就死..考天才把la..
今片野算似返d日記喇..~
| |
| 發表時間:2007-04-14 07:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
moneyling 於 2007-04-14 09:34 PM 發表:
|
網主回覆
哦..
近排好悶嗎? Posted at 2007-04-14 09:48 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|