14/09•••>單 簧 管xD
昨 日 好 早 就 起 左 身 - -
無 野 好 做 xD 結 果 就 打 機 喇 - V -
下 午 要 番 皇 仁 學 單 簧 管
我 支 管 新 嫁 , 好 happy
但 吹 一 個 音 都 要 用 好 多 氣 呀 - -
吹 到 我 成 塊 臉 都 紅 哂
11/09•••>2008-09-11
今 天 我 上 到 第 4 堂 就 超 累 了 - -
因 為 昨 晚 我 很 晚 睡 , 老 師 又 說 得 超 悶 耶 ;
今 天 超 好 笑 的 啦 , 玩 層 層 疊 變 左 玩 空 襲 xD
08/09•••>慘 了 .. .
聽 日 開 始
每 星 期 二 至 五 都 要 5 點 / 5 點 半 才 回 家
因 為 放 學 後 要 進 行 中 一 的 雜 項 課 外 活 動 - -
星期二 星期三 星期四 星期五
樂 器 美術 English Club 童軍
1 | 2 | »
MORE...