今日超悶,冇野好講~
今日排球比賽贏o左,不過情人節先黎比賽,有D無奈=.=
今天真的太屌了,肥班上完電腦堂發癲,無啦啦攞本電腦書黎打葉凱星,之後仲用菠蘿蓋批落星星個咕咕仔到,笑死啦~
這是我第二篇日記,今天,雖然沒有特別的事情,但我今天好累耶~