我.....係唔係一個第三者?? 見到你同佢一齊... 個心好痛呀.... 每次見到你地咁樣.... 我都係到喊.... 係我離開.... 定係你要離開呀??
係你心中... 我既地位係咩呀?? 係唔係一個普通普通既朋友呀?? 你話你有小小鐘意我....
係真架??
我真真真係好鐘意你呀!!!
其實... 我唔想再比你傷害多次!! 我諗... 都係唔好係反一齊啦!! 同你一齊... 好辛苦呀!! 不如... 我地... 算.... 啦..... 儀+.. 就係到同你講::::: 再見啦!!!