各位朋友們!!! 我儀+個msn 死左... 冇得玩msn... 我儀+玩緊icq!!! 如果你地有玩既話... 就+我啦!!!! 591750172 快d+喔!! =]
重有呀!!!!! 我 7月7日 生日呀!! 記得啦" 你地要識做呢...!!!!
過左咁多日... 我係星期一既夜晚... 我同左一個曾經討厭過既人一齊... 果個.. 竟然係小希... 點解.. 其實.. 係好耐之前... 我中意過小希架... 但係冇同過任可人講... -..- 都唔知點解會同佢一齊... 同佢開始左6日啦... 儀+... 開始又中意反佢... 好傻呢... 愛情.. 係米就係咁呀... 一時一樣.. 係星期1果日... 我要去9龍... 係塔車果時... 比我遇到一個... 我曾經好愛既人... 果個... 竟然係小王子呀... 當我見到佢果時... 我個心... 突然好快咁跳左幾下... 點解會咁... 唔通... 我仲中意佢? 但係.. 我係好憎佢wor... 真係唔知咩事... 儀+... 我會好好咁愛小希.. 因為... 我知... 想比人愛... 係要先去愛人.. 我儀+... 應該做到啦... 我會愛佢... 希望... 佢都會愛我啦...
我應唔應該叫做花心呀.....?