| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 10 月 7 日 星期五 |
 | |
| Lunch..元朗* |
今日1點幾過左天瑞搵倩玉~kinki~鴨仔食lunch..超開心...
鴨仔你放心啦..我一日未去世都會同你共進午餐..哈哈..
食完lunch同kinki出元朗行左陣~買左件褸..yeah*
轉季啦就泥..又要買33....呵呵*
周圍行...kinki要落games..我係門口等佢...無入去打...yeah!!!
第二日啦..仲有5日咋!!!我唔會俾你睇死的
!!!
之後去食野..食完野就返入泥lu...呵*
之後返學..真係俾阿sir吹脹...kid**
|
| 刊登時間︰2005-10-07 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 6 日 星期四 |
 | |
| 無去到喔.. |
今日晏奏都無出街..很好..應承左人一個禮拜唔去機鋪..今日第1日!!!!!
yeah!!無落到喔!!!! |
| 刊登時間︰2005-10-07 12:16 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 5 日 星期三 |
 | |
| 頹.. |
呢排枕住都係玩...唔係打機..就係飲酒..吹水..
個人玩果個moment開心..識笑...
但係玩完之後都係咁...爆頹..
之前d狠勁唔知去晒邊..失左蹤...
Maybe..過一排先玩啦...真係玩到創晒...
雖然...超鐘意玩...
但係都要stop下啦... |
| 刊登時間︰2005-10-06 02:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 元朗...自己屋企.. |
今日出左一陣元朗..then..都唔太記得....眼訓..好呆好呆...
Miz u.. |
| 刊登時間︰2005-10-06 01:49 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 10 月 4 日 星期二 |
 | |
返學...落吧..  |
呵..5點幾同kinki過左power city打機~之後返學...放學返屋企食飯..
食完飯出左元朗...落左Enjoy飲...4點幾返到泥啦*
哈..玩得幾開心....
 |
| 刊登時間︰2005-10-05 10:59 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 15 | »
|