| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 8 日 星期二  |
2009-09-08  |
分類: 螢火蟲的回憶 |
開學第8日
3個字:超麻煩
班長真係好好好好忙lor
不過,就搵番嗰種久遺了的感覺......
但,謝kai軒我會記住你- -
唔做嘢丫拿
其實我今日想講ge嘢係:我地班真係撈唔埋!
好掛住F.1 lor- -
超羨慕2c,好似好好玩咁-3-
仲有呀,,因為開學只有1星期,所以仲未有排球呀中dram呀etc
日日咁早番屋企超無聊-口-又冇書溫
喺學校就忘到甩肺,喺屋企又冇嘢做-.-
唯一解決方法就係瞓覺-.-
其實我覺得今篇blog好無聊lor- -
無聊ge人果然係寫無聊嘢
BYEBYE.
|
2009 年 8 月 11 日 星期二  |
| 澳洲第一程 |
分類: 螢火蟲的旅程 |
(好懶呀我,直接喺blog度copy落嚟xd)
hihi
我終於都嚟到啦
由呢篇開始留言ge話有手信喎!之後唔提你地嫁啦
(其實係因為我唔想買咁多,哈哈哈)
今篇唔upload相啦,機場都冇乜嘢好睇嫁啦
今次搭飛機搭咗10個幾鐘-_-"
途中發生咗幾單大鑊嘢- -
起飛嗰陣,個副機長(係唔係呢,,)最好笑
「.......澳洲現時ge氣溫係12℃,空氣清涼.......
跟住,佢停咗2秒。
「er..其實係好凍。」
跟住飛機裡面識聽廣東話ge都喺度笑!
然後,麥千yung起機冇幾耐就嘔............
仲要嘔落我個身度.........
嘔嘔吓見到我個身有佢d嘔吐物仲喺度笑!!!!!!!!!!!!!!
吼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
諗起都超嬲呀!
係喎,,飛機座位前面有遊戲機
可以睇戲,打機,聽歌等等等等
真係..好耐未試過喇!!
上一次就係4年前,又係去澳洲...
聽歌聽ge都係英文歌
佢show一隻隻cd比你聽
(吳天兒注意!!裡面有taylor swift)
不過竟然比我搵到古巨基n年前ge<<大雄>>!!
睇戲有好多
其中包括17 again添
不過我冇乜興趣睇(我唔睇high school嗰d嫁)
而且我已經比我爸帶來ge keroro吸引咗啦
飛機必需呀!!哈哈
講住呢度先,瞓啦
聽晚再打啦,byebye |
2009 年 8 月 9 日 星期日  |
2009-08-09  |
分類: 螢火蟲的回憶 |
聽日就要去澳洲旅行啦
放心好了,我會每晚on msn同upload d相的=]
澳洲時差快香港2個鐘
我10點同你講good night唔好驚訝呀!(哈哈哈我喺度講緊廢話=P)
24號係協和最後一次排球(好似)
我好似夜晚先番到嚟呀!
可能上個星期五就係我最後一次嚟排球啦(嗚嗚嗚...)
最可惜係冇得食雪條=.=
係喎,,如果你地喺我打關於澳洲旅行ge qooza度留言(是但一篇)
我會9月1送番手信比你地嫁;]
我仲會搞抽獎,邊1個被抽中我就送大禮! |
2009 年 8 月 7 日 星期五  |
2009-08-07  |
分類: 螢火蟲的回憶 |
最近我就常在想
顏色究竟是甚麼?
顏色,也許是人類依照自己所看到的色彩來作標準吧
那麼......世上有沒有存在人類沒看過的顏色呢?
那又會是怎樣的呢?
我沒看過,我不知道
我們無法想像我們沒看過的don西吧
我又在想
這世界......會否本來就不是我們所看的顏色?
不不不,世界本來就不存在顏色
顏色是光反射出來,影入我們眼簾的光的顏色
狗的眼睛所看到的,和人類很接近
只是,牠們的世界只存在灰白色
我們很幸運,對不?
有機會欣賞到蔚藍的天空,翠綠的小溪
想到這裡,我告訴自己
"我要珍惜我看到的一切一切"
這,大概已不是顏色的問題了 |
2009 年 8 月 6 日 星期四  |
2009-08-07  |
分類: 螢火蟲的回憶 |
今天,你們有抬頭看看天空嗎?
今夜的天空,好美好美
明天我還能看到嗎?
也許,明天我會瞎了
也許,明天我便會發生意外,不在世上了
也許,明天會是世界沒日,留在塵世間的所有事,全化為灰燼了
月亮依舊明亮,但我們可能沒機會看的了
因我們的破壞,為天空蒙上一層又一層灰色面莎
明天開始,請你們抬頭看看我們的月亮吧
月亮距離我們那麼近,卻又是那麼遠...... |
|
|