上星期五,8月23號
係我同老公拍拖6周年紀念:)
老公特登比平時早一日過黎我屋企
仲留到星期日先走,係我屋企過左3日2夜-*
8月23號 下午3點幾 , 同老公去商埸間食意大利野既餐廳食午餐
我叫左個意粉,老公叫左焗飯 仲加多左個芝士焗薯角xd
後黎食完就搭車去左九龍灣周圍遊.. 行行下醒起屋企個香氛用晒
就拉老公行左去上次買香氛個間鋪到揀=]
聞左好多隻,上次買左櫻花 今次就買睡蓮^v^超好聞的~~甜甜地又帶點花香

後黎行多陣就搭車返去,買餸:) 當晚本身打算親自下廚煮俾老公食..
點知因為身體不適+怕彈油會痛.. 就剩系幫老公切野..-_-"
but全程企係廚房睇老公煮xdd
當晚有茄汁腸仔炒雞柳 同埋羅宋湯(有落牛肉)=]
我地向來都好少餵手機食飯 但由於特別日子嘛..想影低留念
可惜食到一半先記得呢回事 食到好似好肉酸咁先記得影xdd

老公食食下好無奈咁同我講 :[老婆 我地2個似唔似茹毛飲血..]
我即時忍唔住笑左出黎..哈哈
後黎我地交換禮物發現..2個寫既信都差唔多內容
心靈相通到呢個地步x_x" but幾開心xd
我買左一對匙扣做禮物 老公就買左手機防塵塞 但改左做手機掛飾:)
左(連信封):我送俾老公的 右(連信封): 老公俾我的:)


希望..可以同老公 走更遠更遠既路 .. 希望23歲-25歲可以同老公結婚xd
我唔求咩大富大貴..只希望平平淡淡 有老公陪住 就這樣的小幸福 就夠了 =]
我愛你啊老公<3 FMN愛LKC-* 6年快樂^v^