公主ILoveU>0<
>[]<" 城堡裡讓仙女降臨-0-!!
哈哈哈>0<

 

                         

princesssze
暱稱: ...
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
..
..
#
xx
XX
文章分類
全部 (24)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 24
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 890
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2005 年 11 月 14 日  星期一 晴天
6運第2天....""" 感動

               聽日是6運最後1天...""    朝早貓黎左...之後本來同埋ar 芯 ..1齊番...之後佢話同秋fi....""

   佢地走左先...之後等埋ar 咩..  之後佢地搵33”**  之後先入去....差d遲到囉...## 許毛話我地遲到喎..

    有病的..@@""    痴痴地..!!   上去仁社...yeah...嗌...##     但最後都廢左.....-0-  吾鋸囉....其實係

      應該我地 / 禮 拎既....    但吾知點解係 智囉.....  頂..  2個大"張’都係佢地拎哂....啦啦隊右吾係好好wo..

             齊乍ma,...右吾係大聲....賤.....不公平## .. 吾開心....**     放左.....番屋企...@@

                        唉.....................

                    Yan house is the best ......   

                                              哈哈婆

 

      
刊登時間︰ 2005-11-14 08:09 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2005 年 11 月 11 日  星期五 晴天
第1天 陸運會 @@ 驚訝

      今天我6點幾起身...""    打比牙咩...吾聽電話./@@  之後打打打.....聽左./..叫我地自己番.....討厭...**

 甘牙係  siu"康等我....## 之後去..搭車...去天水圍運動場......^^ 好悶.....右話吾比著果對鞋...##

          矣* 好悶..貓右走左去智社到/....搞到同其他果d人1齊wo..."""落左去搵ar芝...@@ 比許毛...見到...

 係  司令台 到坐左3個"字"....同ar芯落去..,,但我罰15分鐘...ar芯罰半粒鐘....##  好似吾係好公平//..

   哈2"!!  放lunch  ..去左fifi mama到食...幾好食ar...''''卡2-0-  行左陣.....咩,fi不見了..."""甘我地番去.啦

         跟住貓黎番....1齊幫手嗌...>yeah..'''  好....""  嗌得好大聲...@@''   開心..' 希望 拎到 野啦..

 哈哈,,"""  之後去左銀座買雪糕&野飲...""   之後我地無番去啦啦......番左屋企了..."""   哈哈**

                                                              哈哈婆

      
刊登時間︰ 2005-11-11 09:29 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2005 年 11 月 10 日  星期四 晴天
哇啦啦 @@

         今日同貓7點幾就番到去了...'"!!  去左洗手間...之後 出去玩左陣......排隊..-0-   上去上堂...##

D堂好悶..    要對住許先生.""@I''     但中文堂好好玩...=0=   牙SIR係度講鬼故....... XD""

      講完...之後教書..^^  畫左條  水流出黎...畫到好似1樣野...超好笑...成班係度笑囉....""XD><

           之後PTH..都係甘悶...@@     之後放學本來要步操...因為啦啦......都吾知點..幫手嗌.....YEAH.."""!!

貓右話1齊去WO...點之自己同人地過左山景....好野的...."""!!##  吾陪我..."""            之後同勤怡...馮琳..]

    走,,,,YEAH...."""好耐都無同佢地走喇....卡卡!!       番屋企...玩電腦嚕..""    哇啦啦***

                                            哈哈婆

      
刊登時間︰ 2005-11-10 11:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2005 年 11 月 9 日  星期三 晴天
>口< 驚訝

      今日早會....""   講左幾粒字.....比大波曾 見到...比佢叫左出去企.....  頂佢...-0-      懶哂野...@@

 搏咩ar......搏升職咩......  升都吾升你啦... 樣衰...^^ maths堂.....都係甘啦....""       之後...**

       電腦堂...##    我地上去.....ok好玩....做完野.....係度玩囉...哈2## ..之後食飯..@ @

   之後落去買糖糖食..yeah @@''   i.s堂好悶  .....ars堂都係## ..   好眼訓ar....

                          個位掉轉左係後面....’’ 好的..卡2 **

        之後 仲有1堂..放左之後同貓落去食野...睇咩咩步操...好搞笑...她步完吾見左佢....**   我地係...

   門口  等....芯..芝...都係度..""]]    等到搭 5"!!   走左....   我地  諗番上年 ..啦啦...果d野...::  哈2"!!

                               番屋企....                  哈哈婆

      
刊登時間︰ 2005-11-09 11:02 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


 
2005 年 11 月 8 日  星期二 晴天
第2次遲到...@ @ 驚訝

        今日同貓去搵牙咩........企係到8點到.."佢先落黎.....""""  搭的番...遲到......頂..""   第2次..

  pong蟹仲要話 我同牙咩夾埋1齊遲到...1齊番.....你'縷'尾@ @'''  之後上堂...牙sir係到講鬼故...

   講講下...右吾講wo.."**  -0-  之後上力史堂,.,,::"好搞笑囉...牙咩好勁..."""係到串牙sir....之後.....

      maths 堂..':##    pong講無帶書果d乜乜乜........關佢x事咩....右吾係你教喎.....##  ...

     之後放學.... '保'課..**   諗住落去食野...比許先生 捉到,,,,><   保完保完....保完...""       之後'咩'

   仲要搵 朱 '哈'  啦,..佢好黑人真......搞到差吾多6點走....""   之後搭車...  8痴的...卡2""

             嬲佢....           喵'''*/*@ @       ,吾陪我番學/.."""

                                    哈哈婆                 

      
刊登時間︰ 2005-11-08 10:31 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]