| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2005 年 11 月 14 日 星期一 |
 | |
6運第2天....""" |
聽日是6運最後1天..."" 朝早貓黎左...之後本來同埋ar 芯 ..1齊番...之後佢話同秋fi....""
佢地走左先...之後等埋ar 咩.. 之後佢地搵33”** 之後先入去....差d遲到囉...## 許毛話我地遲到喎..
有病的..@@"" 痴痴地..!! 上去仁社...yeah...嗌...## 但最後都廢左.....-0- 吾鋸囉....其實係
應該我地 / 禮 拎既.... 但吾知點解係 智囉..... 頂.. 2個大"張’都係佢地拎哂....啦啦隊右吾係好好wo..
齊乍ma,...右吾係大聲....賤.....不公平## .. 吾開心....** 放左.....番屋企...@@
唉.....................
Yan house is the best ......
哈哈婆
|
| 刊登時間︰ 2005-11-14 08:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 11 日 星期五 |
 | |
第1天 陸運會 @@ |
今天我6點幾起身..."" 打比牙咩...吾聽電話./@@ 之後打打打.....聽左./..叫我地自己番.....討厭...**
甘牙係 siu"康等我....## 之後去..搭車...去天水圍運動場......^^ 好悶.....右話吾比著果對鞋...##
矣* 好悶..貓右走左去智社到/....搞到同其他果d人1齊wo..."""落左去搵ar芝...@@ 比許毛...見到...
係 司令台 到坐左3個"字"....同ar芯落去..,,但我罰15分鐘...ar芯罰半粒鐘....## 好似吾係好公平//..
哈2"!! 放lunch ..去左fifi mama到食...幾好食ar...''''卡2-0- 行左陣.....咩,fi不見了..."""甘我地番去.啦
跟住貓黎番....1齊幫手嗌...>yeah..''' 好...."" 嗌得好大聲...@@'' 開心..' 希望 拎到 野啦..
哈哈,,""" 之後去左銀座買雪糕&野飲..."" 之後我地無番去啦啦......番左屋企了...""" 哈哈**
哈哈婆 |
| 刊登時間︰ 2005-11-11 09:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 10 日 星期四 |
 | |
| 哇啦啦 @@ |
今日同貓7點幾就番到去了...'"!! 去左洗手間...之後 出去玩左陣......排隊..-0- 上去上堂...##
D堂好悶.. 要對住許先生.""@I'' 但中文堂好好玩...=0= 牙SIR係度講鬼故....... XD""
講完...之後教書..^^ 畫左條 水流出黎...畫到好似1樣野...超好笑...成班係度笑囉....""XD><
之後PTH..都係甘悶...@@ 之後放學本來要步操...因為啦啦......都吾知點..幫手嗌.....YEAH.."""!!
貓右話1齊去WO...點之自己同人地過左山景....好野的...."""!!## 吾陪我...""" 之後同勤怡...馮琳..]
走,,,,YEAH...."""好耐都無同佢地走喇....卡卡!! 番屋企...玩電腦嚕.."" 哇啦啦***
哈哈婆 |
| 刊登時間︰ 2005-11-10 11:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 9 日 星期三 |
 | |
>口< |
今日早會...."" 講左幾粒字.....比大波曾 見到...比佢叫左出去企..... 頂佢...-0- 懶哂野...@@
搏咩ar......搏升職咩...... 升都吾升你啦... 樣衰...^^ maths堂.....都係甘啦...."" 之後...**
電腦堂...## 我地上去.....ok好玩....做完野.....係度玩囉...哈2## ..之後食飯..@ @
之後落去買糖糖食..yeah @@'' i.s堂好悶 .....ars堂都係## .. 好眼訓ar....
個位掉轉左係後面....’’ 好的..卡2 **
之後 仲有1堂..放左之後同貓落去食野...睇咩咩步操...好搞笑...她步完吾見左佢....** 我地係...
門口 等....芯..芝...都係度..""]] 等到搭 5"!! 走左.... 我地 諗番上年 ..啦啦...果d野...:: 哈2"!!
番屋企.... 哈哈婆 |
| 刊登時間︰ 2005-11-09 11:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 8 日 星期二 |
 | |
第2次遲到...@ @ |
今日同貓去搵牙咩........企係到8點到.."佢先落黎....."""" 搭的番...遲到......頂.."" 第2次..
pong蟹仲要話 我同牙咩夾埋1齊遲到...1齊番.....你'縷'尾@ @''' 之後上堂...牙sir係到講鬼故...
講講下...右吾講wo.."** -0- 之後上力史堂,.,,::"好搞笑囉...牙咩好勁..."""係到串牙sir....之後.....
maths 堂..':## pong講無帶書果d乜乜乜........關佢x事咩....右吾係你教喎.....## ...
之後放學.... '保'課..** 諗住落去食野...比許先生 捉到,,,,>< 保完保完....保完..."" 之後'咩'
仲要搵 朱 '哈' 啦,..佢好黑人真......搞到差吾多6點走...."" 之後搭車... 8痴的...卡2""
嬲佢.... 喵'''*/*@ @ ,吾陪我番學/.."""
哈哈婆 |
| 刊登時間︰ 2005-11-08 10:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | »
|