 
今日好黑仔囉 
比tAMMy整到我成手&書都係塗改液
唉`超難搞囉-________________-*
就算佢整到我緊都算啦!!!!
最大個問題係佢唔同我講{對唔住}
我覺得你唔小 整到我都算啦,
但係起碼你都講反s0rrY囉"
個時激到我勁想喊囉  
我多番暗示 
但係佢唔多知囉**
反到課室我同fUN講 
講到我喊囉
D眼淚係緊流出黎
但我係緊認囉=(
個時真係好嬲好嬲架``
我最憎人地做錯事唔講s0rrY
放學係到抄普通話tEST範圍
勁多人係到抄囉~
我借左NG個背脊係到抄=]
佢個背脊好大個  
放學就同tAMMY走
但我依然好嬲\ ______ /
PLZ DON`T HURT ME!!
|