﹏[◆ 不是說忘記 就可忘記 __×°||/|*〞
今日都係考試 十萬個不願意牙" 但係今日個D卷超易囉= = 是否在武欲我的智慧牙 今日半句說話都冇同佢講.... 你尋日cut 我線你好野!!! 我諗住cut個時你就cut-_____- 下次我打比你`之後唔講野就cut反你 而家都係好嬲好嬲你** EMA頭先打黎`問我去唔去街 我都話我考試囉 鬼唔想去咩 星期五牙~我一定得=] PS:你一定要記得打比我牙`OK??