今日訓到十一點幾"
好奈都冇試過訓到緊奈,,,,
但係2點又要反學校-V-"
好煩牙*
12點就打比SIU FUN*
佢講左個喜訊比我聽``
超級開心=]
就係話個肥婆冇人陪佢反"
好第死囉,,,,
我反到去搭九*
過左一陣條38走過黎*
超唔据佢``
係背後成日講我壞話"
係我面前又扮曬野,,,,,
超憎佢囉-_____-|||
成日冇啦啦憎人*
唔怪得知佢冇FD啦*
排隊個時又想分開我地``
賤格"
今日有件大新聞,,,,,
就係LWL終於化妝啦=]
BT化得好樣衰*
好多山洞*
唔知佢會唔會為左今日``
而走去買化妝品尼!?
我相信一定唔會囉"
上到禮堂超悶,,,,
好想反屋企訓*
個D人做D野超ON9*
搞到我冇癮睇落去``
睇完就走人"
超級無聊,,,,,
浪費我金錢同時間*
|