             
今日要反/\/\eet!ng...
反到去竟然得我同祥仔-____-|||
THEN好多BOY都反到黎**
JUST我一個女仔
勁多人都遲到囉!!
早知就緊唔緊早反啦]]]]]
成蕉都係到磨鞋
好彩對鞋冇死到=]
比我搞反''佢''生[[[[[
好彩姐`如果唔係就慘啦
而家磨到立立令=}
磨左成4個鐘=3=
手都爛啦就黎~
|UNCH之後`J!MMY竟然反左黎@.@
成1年半冇見佢啦!!!
中秋節見反佢"
呵;佢D衰野比我見到曬=))))
之後又係磨鞋
今次磨左3個鐘`
之後就去逢3
手世都不錯=P
幸運兒既3就係祥仔啦**
搞到7點幾S!N走得"
聽日既比賽大家要努力牙`大大力
制服同步操大家都要做到最好,,,,
希望今年有5名內**
為左WWT CADET.COMB十周年~
 
|