尼幾日都要測驗-_____-"
煩死啦...
家政-/\/\!SS冇反
係到睇雜誌
我地重係到討論3既問題
好PRO牙
中文-派卷 
比"她"低`但比"他"高
激鬼氣牙!!
英文-做左1 PART練習就落堂啦
THEN MARK堂 
佢係到發脾4鬧人
發左D!N啦"
係到SAY咩I DON`T L!KE THAT
數學-TEST`好彩我識曬
王S!R真係好好人
比多6分鐘我地@@
放學同FUN搭 走
勁正囉=]
我地去左買 食
係巴士站見到個D!N佬
狂係到叫
嚇死左FUN`HAHA
上到 之後又見1個D!N佬
狂望住我地
屌你望嘜撚野牙?!
正一PK黎架
我諗我鐘意左IU |<A! L0|<個酒凹=]
|