=(
尋晚半夜我發高燒-0-" 燒得好勁T^T 好辛苦* 點解今年成日發燒!? 又要係放假既時候病\_______/ 3月既時候病得最勁* 連續發燒發左2、3日T^T 點解會緊架! 我D功課都未做完* 放果幾日假* 就多多功課* 好唔開心牙"=( 今日就反左黎屋企* 出邊落緊雨* 好凍牙" 唔打啦* 個頭又暈暈地*