今日係day d**
原本係要集隊架
但因落雨雨``
SO 唔洗集=]
綜人兩堂~悶
英文堂就溫書...
但係都唔係好識"
心裡有點怯~
唔知點解好!??
科學堂…
林雋傑狂問我問題= =
佢問我:你鐘意邊個牙!?
我好奈之前問過你架啦!!
你要答我牙!!
講真我真係唔想答佢囉*
佢問左我3、4次-V-
真係有D煩牙``
我問反佢`佢就話...
我鐘意符傳健囉**
睇佢個樣都知佢講大話啦"
除非佢係斷山架啦=]
當佢又問:緊係咪我地班架!?
我嘜話:緊你個果尼!?
佢話:可以話係尼班*
我話:係就係`唔係就唔係...
佢就話:係尼班!!!
好彩老馮個時鬧緊人~
佢見冇再問我咋"
問我尼D問題想我點答牙!?
講真都唔關佢事啦!!
為人太8掛啦(可能)
lunch 去合唱團= =
悶得很牙**
我地搭9先去"哈哈=]
之後就係數學test啦...
驚驚牙=(
本以為好難*嚇得我"
原來好易XDDD
早知就唔洗驚啦``
放學羅惠齡發din**
唔比我地放``
但好多人都偷走=]
又比佢捉反*
好樣衰牙!!
佢又睇邊個乖就放邊個``
佢話我乖`so i can leave...
|