2006-10-04
能`|AM`咪嘔`微風" 你地係F4 JUST睇你地既背影似到十足囉!!!! 角色分配 咪嘔--道明屎 能--醜版仔仔 |AM--靚牙既美作 微風--咸濕西門 靚靚萍萍--杉萍 希望仔仔同明屎唔好打架啦 為了美人*兄弟親都冇面比 PS:聽日放學又要開會`麻鬼煩囉" 好想去旅行牙 唔知重有冇機會尼?? 十幾個人一齊去>3< 勁開架!!!!! 和他一起假使不快樂應該早一點跳機 我的傷悲 獨個看戲要哭至想起