

今日去新城市廣場,,,,
諗住買鞋*___
BT冇我LOVE既*
走個時, ,,
勁嬲喎~
話說:
我地係38後面排隊*
初頭都冇咩野既___
BT後尾有80K個時就開始同佢嘈*
8OK到站個時,,,
前面D PK 又唔上車*
緊我嘜準備上車囉~
點LAM知佢地又開始上車*PKPK"
我就同MAMI講:前面D人成綠木緊企係到"
前面個條38就話:打尖就打尖啦"
重話我冇家教"
你自己又好有家教啊"
唔關你事又要理"
都KAI嫁*
緊我咁係勁嬲啦"/\/
嘜同KWANYI*SHUEN*係到串佢囉*
勁開心":]
內容大約有:冇爺生又冇那教"<<的確係事實*
唔關佢事又要理啦*
自已無啦啦對號入座*EG:尼D狗屎邊個柯嫁"38:我啊*
石頭爆出黎既人係冇家教嫁啦*..................
我同SHUEN落車個時同佢講,,,,
SHUEN:冇家教,,,,
ME:冇爺生又冇那教"
佢又扮聽MP3"
好心佢唔好扮啦"
聽到就認啦*
淆底啊*
SO 佢係淆底王 OR 獸"
尼場戰事當然係我勝利啦"KA KA KA"
死八婆同我鬧交*
未死過*

|